پاکسازی شهر از تبلیغات انتخاباتی، پس از اعلام رسمی پایان رای‌گیری

شهر: پاکسازی سطح شهر از تبلیغات نامزدهای انتخابات، پس از اعلام پایان رای گیری از سوی مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران انجام می‌شود.

اصغر عطایی، مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار شهر درباره پاکسازی تبلیغات انتخاباتی در سطح شهر تهران توضیح داد: مقرر شده که با اتمام رای گیری هر ساعتی که باشد، پس از آن نسبت به پاکسازی سطح شهر از سوی مناطق ۲۲ گانه اقدام می‌شود. 
به گفته او؛ تا پیش از اعلام پایان زمان رای گیری، پاکسازی انجام نمی‌شود اما؛ هر زمان که ستاد انتخابات وزرات کشور اعلام کند که زمان رای گیری به اتمام رسیده، پاکسازی آغاز و این یک کار در یک روز انجام می‌شود.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در واقع شهرداری تهران آمادگی دارد با استفاده از تمام تجهیزات و عوامل اجرایی خود و در یک عملیات هماهنگ و یکپارچه نسبت به زدودن چهره شهر از اقلام تبلیغاتی انتخابات اقدام کند.
عطایی درباره پاکسازی تبلیغات نامزدهای انتخابات در محل‌های منتهی به صندوق اخذ رای هم گفت: اطراف صندوق‌های اخذ رای تا یک محدوده‌ای پاکسازی شده تا موردی از تبلیغات نامزدهای انتخابات در آن فضاها وجود نداشته باشد.

به گزارش شهر، از زمان آغاز قانونی و رسمی تبلیغات انتخاباتی در سطح شهر، بیش از ۲ هزار سازه تبلیغاتی موقت به منظور تبلیغات نامزدهای انتخابات ۲۸ خرداد در مناطق ۲۲ گانه تهران نصب شد. 

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، دومین انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و نخستین انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی یازدهم، امروز - ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ - برگزار شد. 

۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
کد خبر: 11272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =