آغاز همدلی شهروندان با اجرای ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه (س)

آغاز تجلی همراهی و همدلی شهروندان با اجرای ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه(س) با حضور مدیران ارشد شهرداری تهران در منطقه ۱۷ صورت گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۷؛ مصطفی کاظمی اسفه مشاور عالی و مدیرکل حوزه شهردار تهران ،صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهردادی تهران، یزدانی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، غمخوار مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق، مختاری مدیر عامل سازمان پارک ها و بوستان های شهرداری تهران و داود لطفی شهردار منطقه ۱۷ در باغ راه حضرت فاطمه(س) حضور یافتند و در جریان پیشرفت پروژه و اجرای فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی که همزمان با اجرای این پروژه در این مسیر انجام می گیرد، قرار گرفتند.

شهردار منطقه۱۷ گفت: هدف از برگزاری این برنامه‌ها انس‌گرفتن و پیوند شهروندان منطقه۱۷ با پروژه باغ‌راه حضرت فاطمه(س) و نشاط شهروندان دارالشهدای تهران در روزهای اخیر است.

همایش‌ پیاده‌روی، مسابقات بومی و محله‌ای، استیج‌های فرهنگی دهه کرامت، دوچرخه‌سواری، بازارچه کارآفرینی، اجرای  مسابقات  جشنواره ها و مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی و... از دیگر برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه با آغاز تابستان ۱۴۰۰ خواهد بود.

۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶
کد خبر: 11311

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =