حضور همه جانبه شهرداری منطقه ۱۸ در تحقق حماسه حضور

سید محمد فیاض شهردار منطقه ۱۸ تهران از فعالیت مدیریت شهری تهران با نصب بنرهای مناسبتی موضوع انتخابات و حضور حداکثری در راستای بالا بردن مشارکت عمومی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸ در اولین ساعات اخذ رای روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، سید محمد فیاض شهردار منطقه ۱۸ همراه با معاونان، مدیران و کارمندان مدیریت شهری منطقه ۱۸ تهران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و انتخابات میان دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کردند و آراء خود را به صندوق انداختند.

سید محمد فیاض شهردار منطقه ۱۸ پیرامون انتخابات ۱۴۰۰ گفت: با حضور هموطنان عزیزمان در پای صندوق های رأی، انتخابات ۲۸ خرداد به برگی زرین در تاریخ معاصر کشورمان تبدیل شد. امیدواریم که فارغ از نتیجه انتخابات، برگزیدگان نهایی حداکثر توان خود را برای آبادانی میهن بکار ببندند.

وی افزود: در این دوره چهار صندوق رای متشکل از میاندوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، شوراهای اسلامی شهر و ریاست جمهوری پیش بینی شده و کاندیداها اعلام حضور کردند و مردم شریف کشورمان نیز با توجه به برنامه های ارایه شده توسط نامزدها در انتخابات شرکت کرده و به نامزد مورد نظر خود رای دادند.

شهردار منطقه ۱۸ تهران گفت: شهرداری با توجه به وظایف ذاتی خود در حوزه فرهنگی و اجتماعی نسبت به نصب بنر های مناسبتی با موضوع انتخابات و حضور حداکثری در راستای بالا بردن مشارکت عمومی نقش خویش را ایفا کرد و با برنامه ریزی و هدف گذاری مشخص بنر های دعوت به حضور در انتخابات در تمامی محلات منطقه ۱۸ نصب شد.

فیاض در پایان  در خصوص پاکسازی بنرها و پوسترها از سطح منطقه تاکید کرد:  با استفاده از تمام تجهیزات و عوامل اجرایی و در یک عملیات هماهنگ و یکپارچه نسبت به زدودن چهره منطقه از اقلام تبلیغاتی انتخابات اقدامات لازم انجام شده است.  پس از اعلام نتایج نهایی انتخابات، سازه ها و داربست های نصب شده در میادین و معابر اصلی جمع آوری شده و رفت و روب معابر نیز با بسیج نیروهای خدمات شهری به اتمام خواهد رسید.

۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴
کد خبر: 11316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =