بهبودی ترافیک بهرود

به منظور بهبود و تقویت شبکه های ارتباطی درون شهری و ساماندهی ترافیک میدان بهرود ، پل شقایق در حال احداث است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲،حسن صفات شهردار این منطقه گفت: با اعلام این خبر گفت:میدان بهرود،به دلیل وجود مراکز تفریحی،تجاری و همچنین پارک ژوراسیک ،هتل اسپیناس  و..با حجم سفرهای شهری مواجه است و همین مساله بارترافیکی را دراین میدان موجب شده است.
صفات با اشاره به رویکرد مدیریت شهری در ارتقاء ظرفیت عبور و مرور و تقویت کارکردهای ارتباطی گفت: در همین راستا احداث پل شقایق پس از انجام طرح های مطالعاتی و کارشناسی شده، با هدف توزیع  صحیح بار ترافیکی میدان بهرود-بلوار شقایق- خیابان های ایثارگران شمالی – بزرگراه  یادگار امام(ره) دردستور کار قرار گرفت.
شهردار منطقه۲ اتصال بلوار شقایق به خیابان ایثارگران را عملکرد این پل برشمرد و افزود : درحال حاضر راه ارتباطی معابر محدوده میدان بهروداز طریق بلوار پیام  انجام می شود و با احداث این پل با تسهیل در دسترسی عبوری، بخشی از مشکلات ترافیکی محدوده کاسته می شود.
او افزود: پل شقایق  به طول ۳۰ متر و عرض ۳۳ متر  بر روی کانال بهرود طراحی شده است که در قالب پروژه مشارکتی در حال اجرا است و  در حال حاضر عملیات حفاری واجرای کلیه شمع های پل و خاکبرداری  رمپ های ورودی پل به اتمام رسیده وپروژه با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد در دست اجرا است.
شهردار منطقه۲ گفت:  روان سازی ترافیک ،کاهش آلودگی هوا ،ارتقای رفاه عمومی و کیفیت زندگی شهری و در نهایت آرامش و رضایتمندی شهروندان از جمله تاثیرات ترافیکی  و اجتماعی این پروژه است.

۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
کد خبر: 11375

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =