تحقق عدالت عمرانی در مناطق محروم حریم شهر تهران

با حضور سید محمد فیاض شهردار منطقه ۱۸ تهران، علیرضا صادقی مدیر کل حریم شهرداری تهران، علی شهابی رییس حوزه قضایی بخش چهاردانگه ، علی شاهی رییس و دیگر اعضای شورای اسلامی روستای گلدسته و جمعی از مدیران شهرداری تهران، آیین آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از پروژه های توسعه محلی حریم منطقه ۱۸ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸ تهران - با حضور سید محمد فیاض شهردار منطقه ۱۸ تهران، علیرضا صادقی مدیر کل حریم شهرداری تهران، علی شهابی رییس حوزه قضایی بخش چهاردانگه ، علی شاهی رییس و دیگر اعضای شورای اسلامی روستای گلدسته و جمعی از مدیران شهرداری تهران، آیین آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از پروژه های توسعه محلی حریم منطقه ۱۸ برگزار شد.

برنامه شهرداری توسعه و رفاه در حریم است
علیرضا صادقی مدیر کل حریم معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران: مجموعه فرهنگی ورزشی شهید انتظاری یک پروژه چند منظوره و بزرگ و پاسخگوی یکی از نیازهای ضروری شهروندان این منطقه کم برخوردار و محروم است.
وی تاکید کرد: امیدواریم با اعتبارات بیشتری که از طریق منطقه ۱۸ و اداره کل حریم معاونت شهرسازی و معماری به پروژه های حریم شهر تهران  تزریق خواهد شد بتوانیم شاهد افتتاح پروژه‌های بیشتری در منطقه باشیم.
صادقی تاکید کرد: برنامه شهرداری با افق توسعه گردشگری و رفاه عمومی در حریم شهر تهران در حال پیشرفت است و امیدواریم مردم از این امکانات رضایت داشته باشند. 

فعالیت‌های شهرداری منطقه ۱۸ شاخص و درخور تقدیر و تشکر است 
علی شهابی رییس حوزه قضایی بخش چهاردانگه در تجلیل از مقام شامخ شهدا و تقدیر از مادر شهید انتظاری گفت: هر چه داریم به برکت روحیه شهادت طلبانه مردم ولایتمدار ایران است و پیشرفت و توسعه جز با روحیه جهادی و انقلابی محقق نمی‌شود. 
وی تاکید کرد: حقیقتا فعالیت‌های شهرداری منطقه ۱۸ شاخص و درخور تقدیر و تشکر است و امیدواریم این فعالیت‌ها ادامه داشته باشد.

ارائه خدمات مستمر به حریم در اولویت مدیریت شهری
سید محمد فیاض شهردار منطقه ۱۸ در آیین افتتاح پروژه‌های آماده بهره‌برداری و کلنگ زنی پروژه‌های توسعه محلی منطقه ۱۸ گفت: با توجه به اهمیت حفظ و صیانت از حریم شهر تهران به عنوان کمربند سبز جنوب پایتخت و با توجه به وسعت ۲۶ کیلومتر مربعی ناحیه ۷ منطقه ۱۸ به عنوان یکی از بزرگترین حریم های مناطق شهرداری تهران و همچنین با توجه به برنامه مدون و افق چشم انداز منطقه ۱۸ که موجب ارتقای حریم و ارائه خدمات به این ناحیه و رشد و ارتقای بافت شهری و کاهش مشکلات ثانویه خواهد شد؛ همواره در نظر داریم تا نسبت به ارائه خدمات مستمر به این ناحیه اقدام نماییم و افتتاح پروژه های امروز نیز در راستای همین عدالت عمرانی و خدماتی می باشد.
فیاض در آیین افتتاح پروژه های توسعه محلی بوستان شهید انتظاری که با ۲۳ هکتار مساحت در ناحیه ۷ شهرداری منطقه ۱۸ مورد بهره‌برداری قرار گرفت، گفت: با عنایت به برکت نامگذاری این پروژه بزرگ به نام شهید والا مقام "انتظاری"، همه ما در مدیریت شهری برآنیم تا ضمن تقدیر از خانواده های  معزز شهدای منطقه و علی الخصوص مادر شهید انتظاری، با ارائه خدمات مطلوب و تکریم شهروندان راه شهدا را ادامه دهیم.
او تاکید کرد: باعنایت به وظیفه ذاتی مدیریت شهری و طبق ماده ۵۵ قانون وظایف شهرداری ها، در جهت ارتقای سلامت عمومی و ارائه خدمات شهری ؛در این مراسم ۱۰  چشمه سرویس بهداشتی با اعتباری بالغ بر ده میلیارد ریال در حاشیه شهر تهران  افتتاح شد که این مهم در ارتقای بهداشت محله ای بسیار موثر خواهد بود. 
فیاض گفت: امروز در راستای حمایت از فعالیت های ورزشی و سلامت محور ، عملیات اجرایی  زمین فوتبال ساحلی به متراژ ۱۲۰۰ متر مربع آغاز شد که با اجرایی شدن این پروژه شاخص سرانه فضای ورزشی منطقه ۱۸ بهبود و ارتقا خواهد یافت.

در ادامه مراسم با حضور  مدیران ارشد شهری و محلی و با توجه به اهمیت ارتقای شاخص های فرهنگی و اجتماعی و اهمیت موضوع انتخابات و حضور حداکثری در این رویداد اجتماعی، از رای اولی های ناحیه ۷ منطقه ۱۸ تقدیر شد.
همچنین با توجه به درخواست شهروندان و شورای اسلامی روستای گلدسته و به جهت ارتقای سطح خدمات ارائه شده در بوستان شهید انتظاری دستورات لازم توسط سید محمد فیاض با قید فوریت جهت تامین روشنایی و ساخت نمازخانه بوستان به شهرداری ناحیه ۷ ابلاغ شد.

۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
کد خبر: 11390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =