آغاز کلاس های تابستانه و مشاوره آنلاین گل و گیاه در منطقه ۱۹

کلاس های تابستانه گل و گیاه ویژه شهروندان منطقه ۱۹ با شروع تیرماه در فضای مجازی کلید خورد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مجید صبوری معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت: این دوره های تخصصی با هدف ارتقای سطح علمی شهروندان در زمینه نگهداری از گیاهان و نیز  توسعه فضای سبز شهری  به صورت مجازی و آنلاین از پنجم تیر طبق برنامه تعیین شده و با بهره گیری از کارشناسان گل و گیاه آغاز شد.
طی این دوره ها ضمن ارائه آموزش های تخصصی، مطالبی برای درک بهتر شهروند بصورت پاورپویت و فیلم های آموزشی تهیه و هر روز طی ساعت مشخصی در گروه درج می شود.
ضمن اینکه زمینه مشاوره و پرسش و پاسخ برای شهروندان در گروه به منظور ارائه راهنمایی های لازم برای حفظ و نگهداری گیاهان خود فراهم شده است.
 او با اشاره به اینکه آموزش های حضوری برای درک تصویری شهروندان نیز ارائه می شود، ادامه داد: کلاس های حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی روزهای یکشنبه در مرکز شهربانو و روزهای چهارشنبه نیز در مرکز شریعتی برگزار می شود.
 صبوری با بیان اینکه کلیه آموزش های گل و گیاه بصورت رایگان ارائه می شود افزود: گیاهان آپارتمانی، دیوار سبز، گل های فصلی، معرفی باغ های ایرانی، سبزی کاری، بنفشه آفریقایی، گیاهان دارویی، آفات و بیماری گیاهان و... از عناوین دوره های آموزشی تابستانه است.
به گفته این مسئول دوره های آموزشی در سراهای محلات و پایگاه های بهداشتی نیز برگزار، ضمن اینکه دوره های هم ویژه کارکنان شهرداری این منطقه تدارک دیده شده است.  
براساس این گزارش شهروندان می توانند با مراجعه و ثبت نام در مراکز تحقیقات، آموزش و مشاوره گل و گیاه واقع در بوستان های شریعتی و شهربانو از خدمات آموزشی بهره مند شوند.

۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴
کد خبر: 11458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =