دیدار شهردار منطقه ۱۶ با مدیران قضایی

همزمان با هفته قوه قضائیه، شهردار منطقه ١٦ با مدیران قضایی این منطقه دیدار کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، پیمان پورنصر خدمات صادقانه مجموعه دادگستری را ارزشمند توصیف کرد و افزود: مسئولان دستگاه های قضایی تلاشگران عرصه عدالت هستند و وجود تعامل و همکاری بین دستگاه های اجرایی و قضایی موجب آرامش و آسایش در جامعه خواهد شد.

او افزود: همکاری های بسیار نزدیک مجموعه دادگستری بعثت با شهرداری منطقه در راستای اجرای قانون، رفع مشکلات و معضلات شهروندی، جمع آوری معتادان و متکدیان، ایجاد امنیت برای شهروندان بسیار اثر گذار بوده است و همواره این دو مجموعه کمک حال هم برای احقاق حقوق مردم بوده اند.

شهردار منطقه ۱۶ در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های مجموعه دادگستری بعثت بیان داشت: با تعامل و همکاری مجموعه دادگستری بعثت و شهرداری منطقه طرح های انضباط شهری بسیار خوب اجرا و موجبات رضایت شهروندان فراهم شده است.

او با بیان اینکه هفته قوه قضاییه فرصتی مغتنم برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد در دستگاه قضا است اظهار داشت: یقینأ کار و تلاش در مسیر عدالت گستری و احقاق حق خدمتی ارزشمند و فعالیت الهی است که مسئولان و کارکنان دستگاه قضا انجام می دهند.

جابری معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای ناحیه ۱۶ بعثت و حجت الاسلام و المسلمین علیپور سرپرست مجتمع قضایی در این دیدار حضور داشتند. در اسن مراسم ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای قوه قضائیه از زحمات قضات و کارکنان قضایی قدردانی شد.

۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
کد خبر: 11499

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =