تامین درآمد پایدار با ایجاد مرکز تخصصی طب کار

شهر: مدیر عامل شرکت شهر سالم گفت: با افتتاح مرکز طب کار علاوه بر انجام پایش سلامت و موارد مربوط به طب کار برای کارکنان شهرداری درآمدهای پایدار نیز با مکانیزم ارائه و فروش خدمات به دیگر سازمان‌ها تامین می شود.

به گزارش خبرنگار شهر، حمید چوبینه، مدیر عامل شرکت شهر سالم شهرداری  تهران در  آیین افتتاح و بهره برداری از مرکز جامع تخصصی طب کار و پایش سلامت شهرداری تهران- چهارشنبه ۹ تیر- گفت: این مرکز در راستای توجه به منابع انسانی شهرداری  اهتمام ویژه ای به کارکنان و بازنشستگان شهرداری تهران دارد. در بین مراکز درمانی بیست گانه شهر سالم، خلاء مرکز جامع و تخصصی طب کار سالهای سال دیده می شد. 
او با بیان اینکه آزمایشگاه غذایی و بهداشت حرفه ای و طب کار در این مرکز  انجام می شود، افزود: این مرکز فصل جدید و ویژه ای از ارائه خدمات است چرا که در گذشته موارد پایش سلامت و طب کار برای شرکت بهره برداری مترو و اتوبوسرانی  از بیرون از شهرداری انجام می شد اما با افتتاح این مرکز علاوه بر انجام پایش سلامت و موارد مربوط به طب کار برای کارکنان شهرداری درآمدهای پایدار نیز با مکانیزم ارائه و فروش خدمات به سازمان راهداری وزارت راه و دیگر سازمان‌ها کسب می شود.   
 مدیر عامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران عنوان کرد: این شرکت علاوه بر ارائه خدمات به کارکنان  و بازنشستگان شهرداری  در راستای رویکرد شهرداری در این دوره در مباحثی مانند کودکان کار  و بحرانهایی مانند سیل و زلزله در سراسر کشور، اقدامات و خدماتی انجام می دهد و علیرغم این فعالیت ها شرکتی سودده و بدون زیان است.

۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
کد خبر: 11537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =