برگزاری آیین اختتامیه نخستین جشنوار دانش آموزی «بهار در بهار»

آیین اختتامیه نخستین جشنوار دانش آموزی «بهار در بهار» در دو بخش قرآنی و محیط زیست با حضور شهردار منطقه برپا و از برگزیدگان این پویش تقدیر شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، اکبر مختاری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: بخش قرآنی این پویش در ماه مبارک رمضان با هدف ترویج  معارف انسان ساز و قرآنی و افزایش معرفت دینی و قرآنی جامعه ویژه دانش آموزان مقاطع چهارم تا ششم دبستان با همکاری آموزش، پرورش، آستان قدس رضوی و سپاه برگزار شد.

به گفته او، تفسیر سوره شمس به صورت مجازی به دانش آموزان ارائه شد و ۳ هزار دانش آموز در این بخش شرکت کردند و در نهایت با داوری اساتید ۱۵ نفر به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

مختاری با اشاره به اینکه بخش محیط زیست این پویش نیز در قالب جشنواره عکاسی و نقاشی با عنوان زمین پاک با شرکت ۵ هزار دانش آموز به اجرادرآمد افزود: در پایان ۱۰ نفر در بخش نقاشی و ۱۵ نفر در بخش عکاسی به عنوان منتخب معرفی شدند.

برپایه این گزارش؛ اختتامیه نخستین جشنوار دانش آموزی «بهار در بهار» با حضور دانش آموزان منتخب، شهردار، معاون اجتماعی فرهنگی منطقه،    مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۵،   مشاور سپاه و هم رزم شهید قاسم سلیمانی، معاون محیط زیست شهر تهران و جمعی از  فرهنگیان در منطقه ۱۵ برگزار شد.

۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸
کد خبر: 11555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =