گام دوم فراخوان دیوارنگاری شهر ایرانی برگزار می شود

دومین گام از فراخوان دیوارنگاری شهر ایرانی با اجرای ۶۰ اثر برگزیده، تیر ماه ۱۴۰۰ در پهنه غربی پایتخت برگزار می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، علی رضا خامسیان، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: به دنبال موفقیت در اجرای گام نخست فراخوان شهرایرانی، مرحله دوم این فراخوان با همکاری شهرداری تهران و انجمن علمی پژوهش های هنری ایران، تیرماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.
او افزود: در گام دوم فراخوان،۶۰ اثر برگزیده به انتخاب هیات داوران با حمایت شهرداری منطقه ۹، به صورت همزمان توسط هنرمندان ارایه کننده اثر در خیابان بدر الزمان قریب اجرا خواهد شد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۹ با اشاره به جوایز اهدایی به نفرات برگزیده عنوان کرد: ۷۰ میلیون ریال به همراه تقدیرنامه و هدیه رنگ پارس بابت ‌جایزه نخست و به نفرات دوم و سوم به ترتیب ۵۰ میلیون ریال به همراه تقدیرنامه و هدیه رنگ پارس و ۳۰ میلیون ریال به همراه تقدیرنامه و هدیه رنگ پارس اهدا خواهد شد.
علی رضا خامسیان با اشاره به زمان برگزاری فراخوان یادآور شد: ‌مهلت‌ ارسال آثار تا تاریخ ۱۷ تیرماه بوده که در ۱۸ تیرماه آثار داوری شده و زمان‌ اجرای آن نیز ۱۹ تا ۲۲ تیرماه ۱۴۰۰ می باشد که از طریق ایمیل  irartsfestival@gmail.com قابل ارسال است.
 او در خاتمه با اشاره به داوران فراخوان دیوارنگاری شهر ایرانی گفت: ‌اعضای هیات داوران شامل دکتر محسن حسن پور، دکتر الهه پنجه باشی و مریم بلوکات می باشند که دکتر بهنام زنگی دبیر فراخوان و هیات داوران است.

۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
کد خبر: 11581

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =