تمامی اقدامات فرهنگی شفاف است و ترتیبات مفصل قانونی دارد/ «جان تو جان شهر» کمپین محوری تهران ۱۴۰۰ است

شهر: مدیرکل فرهنگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران درباره برخی قر اردادهای مرتبط با تولید محتوا توضیحاتی ارائه کرد.

محی الدین فاضلیان مدیرکل فرهنگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در گفت و گو با شهر در خصوص برخی قراردادهای مرتبط با تولید و توزیع محتوا گفت: در ابتدا باید بگویم که در شهرداری تهران و معاونت فرهنگی و اجتماعی با توجه به سیاستهای عمومی و مناسبتهای ملی و مذهبی روزانه تعداد زیادی فعالیت انجام می شود. هر یک از این موارد دارای ترتیبات قانونی از لحظه تصمیم گیری تا شرح خدمات، فراخوان، مناقصه، ترک تشریفات و انجام قرارداد و در نهایت تحویل صورت وضعیت و بررسی در کمیسیون تحویل و امثالهم است. و مراجع نظارتی نیز بر این موارد نظارت دارند. 
او در ادامه افزود: پروژه «جان تو جان شهر» صرفا یک صفحه اینستاگرام جهت اطلاع رسانی یا روابط عمومی نیست. او ادامه داد: جان تو جان شهر کمپین گسترده فرهنگی، اجتماعی است که مخاطبش همه اهالی شهرند و موضوعات و سوژه‌هایش به تنوع موضوعات گسترده زیست شهری در کلان شهر تهران است.
به گفته او  آنچه ذیل این قرارداد صورت گرفته است شامل مطالعه کمپین‌های مردمی مشابه داخلی و خارجی، مطالعه و تحلیل محتوای صفحات پر مخاطب اینستاگرام، تدوین استراتژی و ایده پردازی و طراحی کامل یک کمپین اجتماعی در فضای شهری و بهره گیری از دیگر ابزارهای رسانه‌ای بوده است. این پروژه، فراتر از تاسیس یک صفحه اینستاگرامی بوده است.
او خاطرنشان کرد: در طراحی و تولید محتوای این کمپین ۴۷ نفر، در بازه ۹ ماه مشارکت کرده اند و در کل ۸۷ جلسه رسمی به مدت ۹۶۰ نفرساعت برگزار شده است. همچنین بیش از ۱۰۰۰ دقیقه فیلم و حدود ۹۰۰ فریم عکس، تولید شد. بالغ بر ۳۰ طراحی و تصویر سازی گوناگون موضوعی که در اکرانهای شهری مختلف استفاده و در اختیار مناطق و سازمانها و شرکتها برای فضاسازی محیطی قرار گرفته است، بخشی از این کمپین بوده است. سند جامع پویش جان تو جان شهر (از طراحی استراتژی تا اجرا) به صورت مکتوب در ۱۲۵ صفحه تهیه شد و در صورت لزوم قابل انتشار است. تعرفه تک تک این خدمات روشن و برای اهل فن، قابل محاسبه است و منصفانه می توانند در خصوص مبلغ این قرارداد داوری کنند.
فاضلیان گفت: ما نگاه پرسشگر جامعه را خاضعانه ستایش کرده و در عین حال از ترویج شفافیت استقبال می‌کنیم.

۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
کد خبر: 11596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =