آغاز فاز ترویجی پویش «ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی» در منطقه ۱۵

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ از آغاز فاز ترویجی پویش «ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی» در مجتمع مبعث پس از اجرای ۵ رویداد خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، اکبر مختاری با اشاره به اینکه این طرح با هدف ایجاد حس مسئولیت پذیری و مشارکت ساکنین آپارتمانها از سال گذشته آغاز به کار کرده است، گفت: تاکنون برای اجرای این طرح پنج رویداد با عناوین «چای همسایگی»، «مدیریت بحران با محوریت آموزش آتش نشانی عمومی»، «ورزش همسایگی»، «پاکزی» و «باغچه های همسایگی»  برگزار شده است.

او به آغاز فاز ترویجگری در این پویش اشاره کرد و گفت: در این مرحله متخصصین ساکن در مجتمع به منظور مشارکت این افراد با مشاغل و تخصصهایشان جهت رفع معضلات موجود به ویژه در شرایطی که بیماری کرونا مانع حضور افراد غریبه در ساختمان می شود شناسایی می شوند.  

مختاری اضافه کرد: تاکنون همسایگان در تخصص هایی نظیر جوشکاری، برقکاری، تزریقات، خیاطی، آرایشگری و... در راستای رسیدگی به معضلات ساختمان و همچنین کمک به یکدیگر گامهای مثبتی را  برداشته اند و در صورت نیاز به سایر همسایگان، توسط شاغلین متخصص در مجتمع، آموزش های لازم  ارائه می شود.

او افزود: در این فاز ۶رویداد تا پایان شهریور اجرا می شود که شناسایی متخصصین و مشاغل و بهره گیری از پتانسل ها و ظرفیت آنان در بهبود وضعیت مجتمع نخستین رویدا فاز ترویجی بود.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: پویش  «ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی» در  مجتمع مبعث منطقه ۱۵ با استقبال خوب ساکنان این مجتمع  مواجه شده است.

۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
کد خبر: 11620

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =