نقش بی بدیل شهرداری ها و دهیاری ها در تحقق شهر و روستای زیبا

حسن صفات، شهردار منطقه ۲ در یادداشتی ضمن تبریک و گرامی داشت روز شهرداری‌ها و دهیاری ها، برنقش شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در به دست آوردن شاخصه‌های مثبت و چشمگیر شهر و روستای زیبا، با نشاط و توانمند اشاره کرد.

بالندگی و شکوفایی سرزمین عزیزمان ؛ ایران اسلامی پیوسته با عزم و پشتکار تمامی خادمان و تلاشگران حوزه مدیریت شهری و روستایی مبتنی بر مشارکت مردمی و عمومی میسر و محقق بوده است. شهرداری‌ها و دهیاری‌ها  با برنامه­‌ریزی، مدیریت و ارائه خدمات شهری گوناگون که با رویکرد بهبود شاخصه های کیفیت زندگی شهروندان بوده، تلاش داشته تا رضایت‌مندی همگانی را فراهم نماید.

بی شک امروزه نقش شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در به دست آوردن شاخصه‌های مثبت و چشمگیر شهر و روستای زیبا، با نشاط و توانمند برکسی پوشیده نیست .
 مدیریت شهری منطقه۲ پایتخت افتخار دارد با سرلوحه قراردادن اصل خدمت به شهروندان و با هدف مشارکت موثر در تحقق توسعه شهری فراگیر و پایدار، با ارائه خدمات مناسب به شهروندان و با اجرای برنامه‌های شهری، در مسیر توسعه، گام‌های محکم و سازنده‌ای برداشته و در کنار شهروندان مسئول  به ایفای نقش در توسعه و آبادانی شهر بپردازد.

از همین رو فرارسیدن ۱۴ تیرماه، روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را به همه‌ی تلاشگران عرصه مدیریت شهری و روستایی به خصوص همکاران سخت کوشم در شهرداری تهران تبریک گفته و آرزو می‌کنم در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و استفاده از رویکردهای خلاقانه و نوآورانه، شاهد پیشرفت و توسعه شهرها و روستاها باشیم.

۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
کد خبر: 11623

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =