بازدید مدیر اجرایی طرح کاپ از منطقه ۷

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۷، از بازدید مشاور و مدیر اجرایی طرح کاپ در راستای راهبرد هوشمندسازی و افزایش مشارکت اماکن نظامی در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، فرزاد کلانتری مشاور محترم مدیر عامل و مدیر اجرایی طرح کاپ به همراه ناظر عالی سازمان مدیریت پسماند از طرح هوشمند سازی و افزایش  مشارکت در طرح تفکیک در ساختمان های اداری و دولتی و  نظامی این منطقه بازدید کرد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۷ در جریان این بازدید، خاطر نشان کرد: با اصلاح فرآیند آموزش و جمع آوری و ثبت مکانیزه آمار و اطلاعات و بهره گیری از ظرفیت مشارکت بخش دولتی و نظامی، روند اجرایی این طرح بهبود پیدا می کند.

در ادامه کلانتری گفت: در این طرح ضمن آموزش چهره به چهره به تمامی پرسنل فرماندهی ناجا، آموزش های لازم در خصوص نحوه تفکیک پسماند انجام شده که حاصل آن جداسازی ضایعات فضای سبز، الکترونیک، پسماند حجیم و ممانعت از مخلوط کردن پسماند در مبدا است.

او همچنین ازتحویل مخازن کدبندی شده به مراکز نظامی و آموزش به پرسنل نیروهای خدماتی و هماهنگی با سیستم جمع آوری توسط کارشناسان اداره مدیریت پسماند منطقه خبر داد و افزود: این طرح در حال حاضر ضمن مشارکت حداکثری در طرح تفکیک و کاهش تولید پسماند در سطح منطقه را مهیا نموده است.

معاون شهردار منطقه ۷ در پایان اظهار داشت: آماده سازی زیرساخت های هوشمندسازی، اتصال بانک اطلاعاتی دقیق واحدهای مشارکت کننده در طرح تفکیک با همکاری سازمان فناوری اطلاعات بعنوان منطقه پایلوت در زمینه طرح تفکیک هوشمند پسماند در حال اجرا می باشد که در این راستا همکاران مدیریت پسماند با شماره تماس های ۸۸۴۹۶۹۲۱ آماده پاسخگویی به شهروندان منطقه و مراکز تولید کننده پسماند هستند.

۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 11632

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =