چهارمین همایش «تهران هوشمند» به کار خود پایان داد

چهارمین همایش «تهران هوشمند» با برگزاری پنج نشست تخصصی، هشت وبینار، دو گفتگوی ویژه و هفده گفتگو با صاحب‌نظران با محوریت شهر هوشمند به کار خود پایان داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، چهارمین همایش بین‌المللی «تهران هوشمند» با محوریت تحول دیجیتال، خدمات دیجیتال و شهرهای هوشمند در دوران کرونا و پساکرونا طی دو روز (۱۴ و ۱۵ تیرماه) به صورت برخط و با حضور و سخنرانی پیروز حناچی شهردار تهران، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران، سورنا ستاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و محمد فرجود رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران و نیز متخصصان و اساتید حوزه شهری و فناوری اطلاعات برگزار شد.
ماحصل برگزاری این همایش دو روزه، 2 گفت‌وگوی ویژه با شهردار تهران و مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران، برگزاری پنج نشست تخصصی با عناوینی همچون «چالش‌های توسعه خدمات دیجیتال و راهکارهای برون‌رفت در دوران پساکرونا»، «شاخص‌های شهرهای هوشمند پایدار و استانداردهای بین‌المللی»، «شهرهای هوشمند آسیایی و آینده سلامت شهری»، «تحول دیجیتال در زنجیره ارزش انرژی در شهرهای هوشمند» و «فناوری‌های دیجیتال ساختارشکن در شهرهای هوشمندتر» و هفده گفتگو با صاحب‌نظران با محوریت شهر هوشمند بوده است.
طی این دو روز، همچنین هشت وبینار تخصصی‌ با موضوعاتی مانند «مزرعه‌های عمودی شهری»، «موردکاوی تفکر و نوآوری چرخه‌ای در شهرهای هوشمند»، «شهرهای هوشمند واقعی و مواجهه بهتر با کوید-۱۹»، «تحول دیجیتال در پرداخت هزینه خدمات شهری»، «حکمروایی داده و شهر هوشمند»، «تحول هوشمند در شهرهای ایران»، «نقش Digital twin در شهرهای هوشمند»، «هشت گفتار در مورد شهر هوشمند» و «مدل بومی تهران هوشمند» برگزار شد.

در پایان این همایش، امید امین‌زاده گوهری، رئیس مرکز تهران هوشمند با تقدیر از همه دست‌اندرکاران برگزاری چهارمین همایش «تهران هوشمند» در سخنانی تاکید کرد: در این همایش تلاش شد مفهوم شهرهوشمند تبیین شود. در این همایش دو روزه بیش از ۶ هزار نفر از طریق سایت همایش و شبکه‌های اجتماعی تهران هوشمند، برنامه‌ها را پیگیری کردند، ویدیوی تمامی برنامه‌های همایش در سایت congress.tehran.ir بارگذاری شده و قابل دسترسی است

۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷
کد خبر: 11667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =