۱۵۰۰ تخت در همراه سراهای منطقه ۶ فعال می شود

شهر: ۱۵۰۰ تخت همراه سرا توسط شهرداری و با کمک و همکاری خیرین و نهادهای دولتی در محلات منطقه ۶ تهران جهت رفاه حال همراهان بیماران ساخته می شود.

 ‍ تورج فرهادی شهردار منطقه۶ در گفتگو با خبرنگار شهر، در جلسه کارگروه های تخصصی شورایاری به نمایندگان شهروندان گفت: با همکاری ارتش جمهوری اسلامی ، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ، وزارت بهداشت ، شهرداری منطقه ۶ و خیرین منطقه ، مقدمات ایجاد ۱۵۰۰ تخت در همراه سراهای محله های این منطقه در حال انجام است که به تدریج به بهره برداری می رسند تا همراهان بیماران سراسر کشور در هنگام مراجعه به بیمارستان های مهم و دولتی واقع در منطقه شش امکان اسکان موقت داشته باشند.

او در این باره توضیح داد : در محدوده میدان توحید ملکی برای ساخت همراه سرا در اختیار شخصی خیر قرار گرفت که در حال ساخت است و تا حدود ۶ ماه دیگر تجهیز و راه اندازی خواهد شد. همچنین مطالعات خیابان باقرخان و خیابان خرمند در این طرح انجام شده است و مقدمات اجرای آن کلید خورده است.

فرهادی افزود: خانه عماد، ساختمانی در خیابان ارومیه در منطقه ۱۱ است که شهرداری در اختیار کودکان سرطانی گذاشته است و قرار است یک ساختمان دیگر هم برای همراه سرا به این خانه اضافه شود.

۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
کد خبر: 11673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =