بازسازی و احداث زمین های چمن مصنوعی منطقه ٤

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۴ تهران از نوسازی و بهسازی زمین های چمن مصنوعی در قالب پروژه های توسعه محلی کوچک مقیاس همزمان با آغاز فصل تابستان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران ، مهدی پورشاسب با اعلام این مطلب گفت: زمین های چمن از مهمترین مراکز ورزشی محله ها بوده که طی سالهای گذشته دچار فرسودگی شده اند و با شناسایی آنها در پروژه های کوچک مقیاس محلی ، نسبت به بازسازی و مناسب سازی این زمین ها اقدام می شود.


او افزود: در حال حاضرعملیات بازسازی و احداث زمین چمن مصنوعی خیابان مرتضوی در  ناحیه ۶ به متراژ تقریبی ۹۰۰ متر مربع از خرداد ماه آغاز و پس از اتمام عملیات به بهره برداری رسیده است.


معاون این منطقه با اشاره به احداث زمین چمن مصنوعی در بوستان ساحل گفت: طبق بررسی های صورت گرفته زمین بایر موجود در بوستان ساحل محله حکیمیه برای احداث زمین چمن مصنوعی با حضور دبیر شورایاری انتخاب و در مرحله طراحی و خاکبرداری است و طی سه ماهه آینده به پایان می رسد.


پورشاسب با اشاره به اینکه در سال گذشته حدود ۱۱ زمین چمن مصنوعی بازسازی شد افزود: سعی ما براین است تا پایان سال زمین های چمن شناسایی شده بازسازی و در اختیار شهروندان قرار بگیرند و با پایان یافتن کرونا شور و نشاط در محله ها طنین انداز شود.

۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
کد خبر: 11703

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =