۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
کد خبر: 11724

شهردار منطقه ۵ خبر داد

آماده سازی فاز اول مجموعه ورزشی مراد آباد

در فاز دوم سالن ورزشی چندمنظوره احداث می شود
آماده سازی فاز اول مجموعه ورزشی مراد آباد

شهر: شهردار منطقه ۵ گفت: در فاز اول مجموعه ورزشی مرادآباد چمن مصنوعی تعبیه شده و مراحل نهایی احداث رختکن ها و سرویس بهداشتی در حال انجام است و به زودی فاز اول مجموعه ورزشی مراد آباد به بهره برداری می رسد.

محمود کلهری، شهردار منطقه ۵ درباره افتتاح  کمپ ورزشی و زمین چمن مصنوعی در محله مرادآباد به خبرنگار شهر گفت: یکی از وظایف شهرداری تهران تامین فضاهای ورزشی است و با توجه به دستور شهردار تهران در خصوص پروژه های توسعه محلی و نیاز محله مراد آباد به سرانه ورزشی نسبت به ساخت یک ورزشگاه در این محله اقدام کردیم و مقدمات ساخت این کمپ ورزشی از ۲۰ اسفند سال گذشته آغاز شد.

او با بیان اینکه فاز اول این مجموعه تقریبا آماده بهره برداری است، گفت: در فاز اول چمن مصنوعی تعبیه شده و مراحل نهایی احداث رختکن ها و سرویس بهداشتی را شاهد هستیم که به زودی با اتمام آن فاز اول مجموعه ورزشی مراد آباد به بهره برداری می رسد.

کلهری فاز دوم این مجموعه را ساخت یک سالن مجهز ورزشی عنوان کرد و افزود: در فاز دوم که کلنگ آن از ماه آینده زده خواهد شد یک سالن ورزشی مجهز و چند منظوره ساخته می شود که به رفع نیاز ورزشی اهالی مراد آباد کمک شایانی می کند.

او با بیان اینکه از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای توسعه اماکن ورزشی کمک گرفته شده، یادآور شد: این قرارداد ۱۰ ساله درآمدی پایدار برای شهرداری منطقه ۵ خواهد داشت.‌ علاوه بر این مردم محله نیز استفاده های لازم را از آن می کنند و در کنار آن ایجاد اشتغال خواهد شد.

شهردار منطقه ۵ هدف از احداث این مجموعه را توسعه اماکن و فضاهای ورزشی در سطح منطقه و افزایش نشاط و سلامتی شهروندان به ویژه نوجوانان و جوانان عنوان و تاکید کرد: راه های دسترسی آسان مردم برای ساخت مجموعه های ورزشی در اولویت شهرداری منطقه پنج است و باید برای ورزش شهروندی و مهیا کردن این مراکز برای شهروندان قدم های بیشتری برداریم.

محله مرادآباد در شمال شرقی منطقه شهرداری تهران قرار داشته و از شمال به کوه­های البرز، از جنوب به سیمون بولیوار و محله المهدی، از غرب به محله حصارک و دیوار شرقی دانشگاه آزاد اسلامی (واحد علوم و تحقیقات) و از شرق به محله های شهرک نفت (در شمال)، شهرک کوهسار(در جنوب) و خیابان الوند (شهیدچمران) محدود می شود. در سالهای اخیر ساخت و ساز بسیاری در این محله قدیمی پایتخت انجام شده و مهاجران بسیاری را پذیرفته است.

۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
کد خبر: 11724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =