اعزام پزشک و پرستار به سیستان و بلوچستان

شهر: مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران گفت: با پیشنهاد و دستور شهردار تهران برای کمک به هم وطنانمان در سیستان و بلوچستان نیروهایی از کادر درمان شرکت شهر سالم به این استان اعزام خواهند شد.

حمید چوبینه، مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران درباره اعزام برخی از اعضای کادر درمان این شرکت به سیستان و بلوچستان به خبرنگار شهر گفت: بنا به دستور و پیشنهاد شهردار تهران تصمیم بر آن شد که با اعزام گروه هایی از پزشکان و پرستاران شرکت شهر سالم به استان سیستان و بلوچستان به بیماران این استان کمک کنیم.

او با بیان اینکه در شهرداری و شرکت شهر سالم فعالیتهای داوطلبانه در همه بحرانهای کشور از جمله سیل ها و زلزله های اخیر  انجام شده و در مراسماتی مانند اربعین نیز به صورت داوطلبانه در کنار مردم بودیم، افزود: با وجود اینکه پس از آغاز پیک جدید کرونا، در تهران نیز به پرستاران و پزشکان نیاز ضروری وجود دارد اما تصمیم بر این شد برای کمک به هم وطنانمان در سیستان و بلوچستان در بخش هایی که امکان پذیر است، نیروهایی را اعزام کنیم.

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران  با اشاره به اینکه اگر داوطلبها مشخص شوند با برنامه زمانبندی مشخص به همراه یک سری اقلام مصرفی به سیستان و بلوچستان اعزام می شوند،یادآور شد: از روز گذشته فراخوان این موضوع را اعلام کردیم و تا کنون تعدادی از پزشکان و پرستاران آمادگی خود را اعلام کردند و در صورتی که تعداد داوطلبان به ۱۰ نفر برسد اولین گروه را به منطقه اعزام می کنیم.

در هفته‌های اخیر کادر درمان سیستان و بلوچستان فشار بی‌سابقه‌ای را تحمل می‌کنند؛ کرونای جهش یافته موسوم به «دلتا» به صورت گسترده در حال انتشار است و بخش قابل توجهی از کادر درمان حین رسیدگی به بیماران مبتلا شده‌اند. به همین منظور مجموعه‌های مختلف از جمله شهرداری تهران، ارتش، سپاه و انتظامی برای کمک به کادر درمان این استان وارد میدان شده‌اند.

۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
کد خبر: 11739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =