قدردانی اتحادیه ناشران و کتابفروشان از شهرداری منطقه ۱۱

رییس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران طی نامه ای خطاب به شهردار منطقه ۱۱ از اقدامات انجام شده برای انتقال ایستگاه های اتوبوس خیابان انقلاب به پایانه کاوه قدردانی کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، اعضای هیئت مدیره اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران از اقدام این منطقه برای جمع آوری و انتقال خطوط اتوبوسرانی میدان انقلاب در راسته کتابفروشی ها به پایانه کاوه که تغییرات اساسی در ساماندهی این مسیر داشته است؛ تقدیر و تشکر کردند.

بر اساس این گزارش چندی پیش  از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۱ تمامی ایستگاه های اتوبوس راسته کتابفروشی ها در خیابان انقلاب حد فاصل میدان انقلاب تا خیابان ۱۲ فروردین به پایانه کاوه منتقل شد.

نصراله آبادیان این اقدام را برای ساماندهی خیابان انقلاب، کاهش آلودگی هوا در مسیر عابران پیاده و بهسازی منظر شهری و ایجاد فضای مناسب برای کتابفروشی ها و خریداران کتاب عنوان کرد و افزود: به منظور رفاه حال شهروندان و مسافران، تمام ایستگاه های اتوبوس حد فاصل میدان انقلاب تا خیابان ۱۲ فروردین به پایانه کاوه واقع در خیابان آزادی نرسیده به میدان انقلاب، ابتدای خیابان نوفلاح منتقل شد.

به گفته شهردار منطقه ۱۱ پایانه کاوه در زمینی به مساحت ۴۱۴۰ مترمربع واقع شده و در ضلع غربی این زمین نیز پارکینگ طبقاتی کاوه قرار دارد.

۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
کد خبر: 11747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =