اجرای بیش از ۲۰ عنوان برنامه در دهه ولایت

محمود کلهری شهردار منطقه ۵ با اشاره به ضرورت بزرگداشت و شادباش دو عید بزرگ شیعیان از برگزاری بیش از ۲۰ عنوان برنامه های متنوع در دهه ولایت خبر داد و افزود: برگزاری مراسم دعای عرفه، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، نور افشانی و تجلیل از خانواده شهدای سادات بخشی از برنامه های در نظر گرفته شده برای این ایام است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، محمود کلهری شهردار منطقه با اشاره به اهمیت دو عید بزرگ شیعیان گفت: اعیاد سعید قربان و غدیر از بزرگ ترین اعیاد شیعیان هستند که هر ساله برنامه های ویژه ای برای شادباش و بزرگداشت این اعیاد برگزار می شود و امسال نیز بیش از ۲۰ عنوان برنامه متنوع برای این ایام در نظر گرفته شده است.

کلهری ادامه داد: با توجه به موج پنجم بیماری کرونا لازم است تا این قیبل مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود که این مهم در دستور کار معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۵ قرار دارد.

او به برپایی مراسم دعای عرفه در جوار قبور مطهر شهدای گمنام سطح منطقه، مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو، زمین های چمن، بوستان های منتخب، کانالها و فضای مجازی سرای محلات اشاره کرد و افزود:در سطح محلات منطقه به مناسبت دهه ولایت نورافشانی خواهیم داشت و مراسم مولودی خوانی، سخنرانی مذهبی، مشاوره خانواده، موسیقی زنده، استند آپ کمدی، و اجرای برنامه کودک در بوستان های منتخب منطقه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

کلهری از اجرای سه شب برنامه ویژه منطقه ای در فضای باز مجاور پارک شهید شرق آزادی با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد و اذعان داشت: برگزاری مراسم جشن به مناسبت دهه ولایت درگرمخانه مهر آقایان، یلدا بانوان و مرکز بهاران و برگزاری کاروان های شادی و پخش سرود های مذهبی در محلات منطقه به مناسبت دهه ولایت از دیگر برنامه های دهه ولایت است.

کلهری ادامه داد: برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری غدیر در فضای مجازی و برگزاری مسابقات ورزشی در بوستان های منتخب سطح منطقه و تهیه و تولید پادکست و برنامه های صوتی و تصویری در فضای مجازی نیز در دهه ولایت صورت خواهد گرفت.

او گفت: تجلیل از خانواده معظم شهدا و جانبازان سادات در روز عید سعید غدیر در سطح منطقه و محلات و تجلیل از همکاران سادات به مناسبت عید سعید غدیر خم و اهداء شال سبز سیدی و شاخه گل نیز دیگر برنامه هایی است که قرار است در این دهه صورت بگیرد.

۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱
کد خبر: 11761

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =