۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
کد خبر: 11774
تکذیب خبر استخدام بدون آزمون در شهرداری تهران

شهر: معاون شهردار تهران با تاکید بر اینکه فرآیندهای قانونی برای استخدام به دقت در اداره کل سرمایه انسانی شهرداری تهران رعایت می‌شود از نهادهای نظارتی درخواست کرد تا گزارشات خود در راستی آزمایی مسایل مرتبط با کارکنان شهرداری را منتشر کنند ، تا شفافیت لازم برای آگاهی شهروندان حاصل شود.

حامد مظاهریان معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، در واکنش به درج برخی اخبار در رسانه ها مبنی بر مجوز استخدام های بدون آزمون در شهرداری تهران به دستور شهردار تهران آن را تکذیب کرد.

او توضیح داد: همواره تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تهران مستلزم اخذ مجوز از سازمان اداری استخدامی کشور، مصوبه شورای اداری شهرداری تهران، وجود پست بلا تصدی و برگزاری آزمون داخلی در یک فضای رقابتی خواهد بود، بنابراین به هیچ عنوان چنین اخباری نمیتواند صحیح باشد.

معاون شهردار تهران در ادامه با اشاره به تقاضای بی شمار کارکنان شهرداری تهران برای تبدیل وضعیت از قراردادی به رسمی، در تمام مقاطع زمانی گفت: بدیهی است که کارکنان شهرداری تهران متقاضی تبدیل وضعیت به استخدام ثابت در شهرداری تهران باشند و ارسال درخواست ایشان به حوزه معاونت برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا دلیلی بر صدور حکم ثابت رسمی، بدون انجام فرایندهای فوق الذکر نیست.

او با تاکید مجدد بر اینکه فرآیندهای قانونی برای استخدام به دقت در اداره کل سرمایه انسانی رعایت می‌شود از نهادهای نظارتی درخواست کرد تا گزارشات خود در راستی آزمایی مسایل مرتبط با کارکنان شهرداری را منتشر کنند، تا شفافیت لازم برای آگاهی شهروندان حاصل شود.

۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
کد خبر: 11774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =