همراهی دو کودک دوچرخه سوار تهرانسری در سه شنبه بدون خودروی منطقه۲۱

امروز بیست و دوم تیر ماه سال۱۴۰۰، رضا رجب زاده شهردار منطقه۲۱ با همراهی دو کودک دوچرخه سوار تهرانسری، معاونین و مدیران ارشد این منطقه با رکاب زنی در سطح شهرک دریا، به بررسی مسائل مرتبط با حوزه شهری در این محله پرداختند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، بامداد امروز رضا رجب زاده شهردار ورودی غربی پایتخت طبق روال روزهای سه شنبه هر هفته، با دوچرخه از سطح محله شهرک دریا واقع در ناحیه یک منطقه۲۱ بازدید کرد.

رجب زاده در ابتدای این بازدید میدانی صبحگاهی گفت: توجه به موضوع مهم نگهداشت شهر از اولویت های اصلی مجموعه مدیریت شهری منطقه۲۱ است و از شهروندان ساکن هر محله میخواهیم تا کمبودها و نقاط دارای مشکل را به گوش شهرداران نواحی و مدیران برسانند.

او ادامه داد: معاونین اجرایی و شهرداران نواحی سه گانه در منطقه۲۱ به صورت منظم با انجام سلسله بازدیدهای میدانی از سطح معابر و محله ها به احصاء مشکلات حوزه شهری می پردازند.

رجب زاده ابراز امیدواری کرد: اکنون و با گذشت نزدیک به دو سال از راه اندازی پویش سه شنبه های بدون خودرو و طرح بیدود در پایتخت، شاهد استقبال شهروندان و مشارکت فعال آنها در این طرح های دوستدار محیط زیست هستیم.

۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
کد خبر: 11785

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =