گسترش همکاری‌های بین المللی در حوزه حفظ محیط زیست

محمدی گفت: در این دوره از مدیریت شهری در بخش حفظ محیط زیست تلاش شده تا با سفارتخانه های  موجود و مقیم در تهران همکاری داشته باشم.

به گزارش خبرنگار شهر، غلامحسین محمدی، مشاور شهردار و رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران  در مراسم همکاری سه جانبه شهرداری تهران،UNDP و ژاپن در پروژه مدیریت پسماند شهر تهران و رونمایی از دستگاه های RVM به مناسبت روز بدون پلاستیک- سه شنبه ۲۲تیر ۱۴۰۰- گفت: خرسندیم که در  روز جهانی بدون پلاستیک  از  دستگاه های خود دریافت پسماند خشک (RVM) با همکاری UNDP و ژاپن از طرف سازمان پسماند شهرداری رونمایی می شود.

 مشاور شهردار و رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با بیان اینکه پلاستیک و استفاده از محصولات پلاستیکی  یکی از مشکلات زیست محیطی در جهان است، افزود: شهرداری تهران یکی از  نهادهای پیشرو در کشور بوده  که سعی کرده این مشکل را با استفاده از استانداردهای مدرن جهانی و تکنولوژی های روز  حل کند.

محمدی ادامه داد: شهرداری تهران در این دوره سعی کرده همکاری های داخلی و بین‌المللی را در این زمینه گسترش دهد. علاوه بر این تلاش شده تا با سفارتخانه های  موجود و مقیم در تهران همکاری داشته باشم.

او ادامه افزود: همکاری با بخش برنامه توسعه سازمان ملل متحد در ایران و سایر بخشهای این سازمان در حوزه بهره وری انرژی و استفاده از  پنل های خورشیدی انجام شده و  دامنه همکاری شهرداری با سازمان های بین المللی در حال افزایش است. 

رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران عنوان کرد: در طی دو سال گذشته چند میلیون دلار در زمینه آموزش های زیست محیطی هزینه ‌شده که اگر همکاری سازمان های بین المللی نبود، این مهم مقدور نبود و شهرداری تهران همچون گذشته از این همکاری ها استقبال می کند.

۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
کد خبر: 11797

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =