بازدید معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از منطقه ۷

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با هدف بررسی پروژه های منطقه ۷ به همراه شهردار منطقه و جمعی از معاونین و مدیران، از منطقه ۷ بازدید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، حمید محسنی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران و هیات همراه ضمن بازدید از پارک ترافیک، بوستان هورفر، بوستان بخشی فرد و نراقی، مخزن آب ۲ هزار لیتری، میدان میوه و تره بار بهار و مرکز دست آفرین، بر لزوم هماهنگی و یکپارچگی در ارائه خدمات به شهروندان تاکید کرد و گفت: مهمترین اولویت در شهرداری تهران توجه ویژه و اولویت بندی پروژه ها در راستای بهبود کیفیت زندگی شهروندان و نگهداشت شهر است.

در ادامه حمید محسنی از عملکرد منطقه با احداث چندین بوستان و توسعه فضای سبز قدردانی کرد و با بیان اینکه منطقه ۷ در حوزه شهرسازی از جمله درصد تحقق درآمد، صدور پروانه و پرداخت دیون جزء مناطق برتر بوده است، گفت: عملکرد این منطقه در نگهداشت شهر، تسهیل در حمل و نقل، تراش و روکش مکانیزه آسفالت، توسعه مسیر پیاده روسازی و دوچرخه سواری بسیار مطلوب ارزیابی شده است.

او در جریان بازدید ضمن دیدار با شهروندان، به بررسی عملکرد منطقه در سال ۱۴۰۰ پرداخت و گفت: رضایت بالای شهروندان از اقدامات و ابتکارات مدیریت شهری در منطقه ۷ بویژه مسائل فنی و عمرانی و خدمات شهری جای بسی تقدیر دارد و این لطافت و همدلی در کار، تبادل نظر، هم افزایی در بین معاونت‌ها، روحیه همدلی و میزان پاسخگویی نشان از آگاهی، کارگروهی و تلاش شبانه روزی مدیران شهری در حوزه های مختلف در این منطقه است.

 محسنی در ادامه یکی از مهمترین مسائل و مشکلات شهر را توجه به کیفیت زندگی شهروندان عنوان کرد و اظهار داشت: ما باید در مدیریت شهری به دور از مسائل سیاسی روی کیفیت زندگی شهروندان تاکید ویژه ی داشته باشیم و فرهنگ‌سازی لازم در این خصوص از طریق صدا و سیما، شبکه های اجتماعی، فضاهای مجازی در دسترس، تعامل و هماهنگی با ادارات دولتی و غیردولتی اجرایی شود.

او از ارائه طرح های نوین در راستای کاهش آلاینده های شهری و فرهنگ سازی پسماند، در این منطقه استقبال و ابراز امیدواری کرد: آرامش شهروندان و حضور آنها در فضاهای تفریحی و فضای سبز این منطقه، نشان از داشتن امنیت روانی به ویژه در بین نوجوانان و جوانان است و این نگاه ویژه و تدابیر خیلی ارزشمند در منطقه ۷ جای تقدیر و تشکر دارد.

در ادامه سمیه حاجوی شهردار منطقه ۷ به گزارش کاملی از عملکرد منطقه در دوره تصدی مدیریت شهری پرداخت و با بیان اینکه بیش ۸۵ درصد پروژه های منطقه در سه ماه اول ۱۴۰۰ اجرا شده است، گفت: توجه به اولویت ها و نیازهای اساسی شهروندان و همچنین پیشنهادات شورایاری محلات در اجرای پروژه های منطقه ۷ نقش بسزایی داشته است.

او در ادامه گفت: احداث پارک ترافیک، افتتاح مرکز دست آفرین، کوچه دوستی، بوستان نراقی، ۵۲۱۹ تن روکش و مکانیزه آسفالت در خیابان‌های انقلاب، زیرگذر امام حسین (ع)، مسیر اتوبوسرانی تندرو، اتوبان امام علی (ع)، احداث ۱۰ کیلومتر مسیر پیاده روسازی و دوچرخه سواری تنها بخشی از پروژه های این منطقه در چندماه اخیر است.

 در حاشیه بازدید از پروژه های منطقه ۷، زمین چمن مصنوعی ویژه بانوان با حضور معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، شهردار منطقه ۷، مدیر کل هماهنگی و امور مناطق، معاونین و جمعی از مدیران شهری، توسط نسیمه غلامی کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان افتتاح شد.

۲۵ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۷
کد خبر: 11826

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =