پیشرفت ۵۵درصدی پروژه احداث و نگهداشت سرای محله اکباتان

شهردار منطقه ۵ با اشاره به اینکه باتوجه به اهمیت شهرک اکباتان به لحاظ موقعیت استراتژیک و خلا ناشی از وجود سرای محله در این شهرک،مرمت و بازسازی سرای محله اکباتان در دستور کار گفت: تا کنون بازسازی سرای محله اکباتان طبق برنامه زمانبندی و با کیفیت مطلوب پیشرفت ۵۵درصدی داشته و به زودی قابل بهره برداری خواهد بود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، محمود کلهری شهردار منطقه  با اشاره به پروژه بازسازی سرای محله  اکباتان گفت: باتوجه به اهمیت شهرک اکباتان به لحاظ موقعیت استراتژیک و خلا ناشی از وجود سرای محله در این شهرک و در راستای جلب رضایت شهروندان ، مرمت و بازسازی سرای محله اکباتان در دستور کار معاونت فنی و عمرانی قرار گرفت و این پروژه از زمستان سال ۱۳۹۹ آغاز شد.

کلهری از پیشرفت ۵۵درصدی پروژه احداث و نگهداشت سرای محله اکباتان خبرداد و تاکید کرد: چندی پیش عملیات تخریب و برچیدن، دیوار چینی، تخلیه و بازسازی سپتیک، اجرای زیرسازی نما در مسیر بازسازی سرای محله اکباتان به پایان رسید.

او افزود: هم اکنون عملیات تاسیسات برقی و مکانیکی رو به اتمام بوده و سیمان کاری نمای شرقی به اتمام رسیده و نمای جنوبی مطابق نمای شرقی سیمان کاری شده و به پایان خواهد رسید.

کلهری با بیان اینکه سرای محله اکباتان به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع شامل زیر زمین و دو طبقه همکف و اول خواهد بود که می تواند پاسخگوی نیازهای فرهنگی محله اکباتان باشد به اجرای طرح سرای تجربه در آن اشاره کرد و افزود: اکباتان از قدیمی ترین،مدرن ترین و پرجمعیت ترین شهرک های مسکونی در ایران و حتی خاورمیانه است. از سوی دیگر با توجه به اینکه اکباتان قطب سالمندی منطقه است در چهارمین نقطه از تهران شاهد اجرای سرای تجربه هستیم که توجه ویژه ای به سالمندان در این سرای محله خواهد شد وبرای استفاده سالمندان مناسب سازی می شود.

شهردار منطقه ۵ در پایان گفت: مرمت ساختمان مذکور طبق برنامه زمانبندی و با کیفیت مطلوب پیش رفته و به زودی برای شهروندان محترم منطقه ۵ به ویژه اهالی اکباتان قابل بهره برداری خواهد بود.

۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
کد خبر: 11867

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =