آتش سوزی خاموش شد، صدمه جانی و تلفات نداشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی اعلام کرد که آتش سوزی بازار امام رضا در قسمت خشکه فروش ها بود که غرفه هایشان ناایمن است، این آتش سوزی خاموش شده و تلفاتی هم نداشته است.

جلال ملکی ، سخنگوی آتش نشانی تهران درباره آتش سوزی بازار گل امام رضا به خبرنگار شهر گفت: یک مورد آتش سوزی در  ساعت 5.37 بامداد در جاده خاوران بازار گل امام رضا به سامانه 125 اطلاع داده شد و با وجود این که این منطقه خارج از حوزه استحفاظی سازمان آتش نشانی تهران است، بلافاصله از سه ایستگاه نیرو به همراه تانکر آب به محل اعزام شدند.

او افزود: در این منطقه تعدادی از غرفه های «خشکه فروش ها» در این بازار دچار حریق شده بود این غرفه ها عمدتا با مواد غیرمقاوم مثل حصیر ساخته شده است که به سرعت مشتعل می شود. قبلا هم در این غرفه ها شاهد آتش سوزی بوده ایم و آتش نشانی هم بارها به این غرفه ها نسبت به وضعیت غیر ایمن شان هشدار داده بود.

ملکی ادامه داد: بعد از شورع عملیات هم جلوی سرایت آتش به سایر بخش های بازارچه گرفته شد و هم آتش به صورت کامل خاموش شده است. بعد از اطفاء حریق مشخص شد که 32 غرفه به صورت عمده آسیب دیده است و خوشبختانه هیچ موردی از مصدومیت گزارش نشده است.

۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
کد خبر: 1187

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =