برخی رستوران ها از تخفیف کرونایی ۵۰ درصدی شهرداری استفاده کردند

شهر: مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد گفت: شرکت نوسازی عباس آباد با بسته کرونایی از این رستوران ها و مراکز حمایت کرده است. این بسته تخفیف بالای ۵۰ درصد را به رستوران ها دادیم و در این حوزه اراضی عباس آباد بخشش و حمایت جدی را انجام داده است.

به گزارش خبرنگار شهر، اراضی عباس آباد یکی از اماکن گردشگری تهران است که استقبال خوبی از آن شده است. با این وجود اراضی عباس آباد نیز از کووید-۱۹ در امان نماند. با وجود شیوع کرونا، این منطقه برنامه های توسعه ای و فرهنگی خود را تعطیل نکرد. یکی از این برنامه ها ساخت نماد سرباز وطن روی یکی از تپه های عباس آباد است که ۴ خرداد ماه ۱۴۰۰ کلنگ ساخت آن توسط پیروز حناچی، شهردار تهران به زمین خورد. اما در حال حاضر این پروژه در چه مرحله ای است؟ سیدمحمدحسین حجازی، مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد در پاسخ به این سوال گفت: اقدامات عمرانی و زیرساخت های نماد سرباز وطن در حال آماده شدن است. شرکت یادمان سازه شهرداری تهران متولی ساخت این نماد ارزشمند است.

او در پاسخ به این سوال که ساخت این پروژه چقدر زمان خواهد برد؟ گفت: ارتفاع این نماد ۸۰ متر است و با زیرساخت ها به حدود ۹۰ متر می رسد. طبیعتا ساخت این نماد زمان می برد اما فکر می کنم تا اواخر سال ۱۴۰۰ این پروژه به اتمام برسد.

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد با به شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: موضوع HSC و پروتکل های بهداشتی به صورت جدی در دستور کار قرار رفت و اجازه ندادیم که مردم در فضای غیربهداشتی قرار بگیرند. طبق چارچوب و موازین اعلام شده توسط ستاد ملی مقابله با کرونا، رستوران ها، مراکز و... اراضی عباس آباد پیش رفته است. در حاضر نیز برنامه ها طبق قواعد این ستاد پایه ریزی می شود.

سید محمدحسین حجازی با اشاره به این که در دوره شیوع کرونا گردشگری در منطقه اراضی عباس آباد کاهش یافته است، افزود: در حوزه گردشگری اقدام لیدری انجام شد تا شهروندانی که به اراضی عباس آباد مراجعه می کنند بتوانند هدایت شده از این اراضی استفاده کند. در حال حاضر دو تور لیدر خانم و آقا در محوطه اراضی عباس آباد مستقر شده اند که شهروندان را مشایعت می کنند. اگر کسی سوال هم داشته باشد در امر پاسخگویی فعال هستند. از سوی دیگر سامانه مجازی گردشگری اراضی عباس آباد نیز در دستور کار قرار گرفت و در هفته جاری به سایت شهرداری نیز می پیوندد. در حال حاضر این سامانه گردشگری مجازی در سایت گوگول آزمایش می شود تا به صورت بین المللی نقش آفرینی کند.

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد در پاسخ به این سوال که از رستوران ها و مراکز تفریحی که در اراضی عباس آباد بودند چه حمایتی صورت گرفته است؟ گفت: شرکت نوسازی عباس آباد با بسته کرونایی از این رستوران ها و مراکز حمایت کرده است. این بسته تخفیف بالای ۵۰ درصد را به رستوران ها دادیم و در این حوزه اراضی عباس آباد بخشش و حمایت جدی را انجام داده است.

سید محمدحسین حجازی در پایان افزود: کارمندان و پرسنل اراضی عباس آباد نیز مانند دیگر هموطنان و همشهریان به کرونا مبتلا شدند. فضای بستر بهبود بیماری را برایشان فراهم کردیم و بسته های بهداشتی را در اختیارشان قرار دادیم. خوشبختانه تاکنون هیچ کدام از پرسنل اراضی عباس آباد براثر کرونا فوت نشده اند.

۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲
کد خبر: 11936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =