مناسب سازی و بهسازی المان های حجمی در منطقه ٤

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ از رسیدگی و بهسازی مجسمه ها و آثار حجمی نصب شده در سطح معابر و بوستانها خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، مجید رجبی ضمن تبریک اعیاد خجسته قربان و غدیر و دهه ولایت گفت: اجرای آثار هنرمندان با محورهای مختلف از جمله تندیس شهداء، مشاهیر و مجسمه های موضوعی، نقش تعیین کننده ای در ارتقاء ساختارهای  مذهبی، قومی ملیتی و زیباسازی شهری ایفا می کند.
او با اشاره به نقش تندیس ها در هویت‌بخشی و روان‌سازی جریان زندگی محیط شهری خاطرنشان کرد: با توجه به این مهم، احجام زیبای"مام میهن" واقع در بوستان پلیس جنب مقبره شهدای گمنام در دهه ولایت از جمله احجامی است که توسط هنرمندان درحال بازسازی است.
رجبی با اشاره به مشخصات این تندیس گفت: این مجموعه زیبا اثر هنرمند آذر شیخ بهاالدین زاده  از جنس فلز و پتینه برنزی  است که در ابعاد ۶ در ۲ در ۱/۲۰ به صورت مجموعه با مضمون شهادت، انقلاب، ایثار، فداکاری و... و. منظره چشم نوازی را برای بازدیدکنندگان رقم زده است.
معاون شهردار منطقه ۴ در پایان گفت:  در دهه مبارک ولایت که از عیدخجسته قربان تا عید غدیر خم ادامه دارد این منطقه با اهتزاز  پرچم های سبز و مزین به نام حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام و آذین بندی و نورافشانی شهر را برای شهروندان زیباتر ساخته است.

۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
کد خبر: 11966

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =