اجرای طرح نگهداشت شهر با هدف ارتقاء کیفیت زندگی در محلات منطقه ١٦

دستیابی به اهداف تعیین شده طرح که همان بهبود عملکرد در حوزه نگهداشت و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان است با جدیت، دقت و سرعت، علی الخصوص روزهای آخر هفته و تعطیلات، توام با هم افزایی و پرهیز از موازی کاری در محلات ۹ گانه اجرا می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ١٦، پیمان پورنصر شهردار منطقه با اشاره بر اهمیت اجرای طرح نگهداشت شهر و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان گفت: در تحقق شعار تهران شهری برای همه، به دنبال ارتقاء سطح زندگی شهروندان در سطح منطقه، هماهنگی و هم افزایی سازمانی با ایجاد وحدت رویه در فرایندهای نظارت، بررسی مسایل و مشکلات در حوزه نگهداشت شهر و افزایش رضایمندی شهروندان هستیم.

او افزود: با توجه به گزارش های سامانه ۱۸۸۸ و ۱۳۷ در طی سه ماه نخست سال ۱۴۰۰، کسب رضایت شهروندان و کاهش زمان رسیدگی به پیام ها نسبت به سال گذشته کاملا مشهود بوده است و توفیقات کسب شده در منطقه، مرهون تعامل، همدلی و هم افزایی نمایندگان مردم (اعضای شورایاری) و شهروندان با مدیران شهری منطقه در تصمیم گیری بهتر اداره محلات نه گانه است.

فخارمنش معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ١٦ نیز در این باره گفت:‌ نگهداشت مناسب منطقه و رفع کمبودها و نابسامانی های منطقه ای یکی از مهم ترین مطالبات شهروندان از شهرداری است، بر همین اساس طرح فوریتی نگهداشت با هدف ارتقای سطح خدمات رسانی شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان به صورت برنامه هفتگی اجرا می شود.

او افزود : شفاف سازی عملکردی در راستای گزارش به مردم، تسریع و تسهیل در فعالیت ها، رضایت و خرسندی شهروندان از جمله دغدغه های معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه است، اهمیت نظافت و پاکسازی معابر (ضد عفونی در این ایام شیوع ویروس کرونا)، فضاهای سبز، انهار، لکه گیری آسفالت، ساماندهی پیاده روها، جداول، پایانه های مسافربری، حصارهای کارگاهی، گند زدایی و ضد عفونی مخازن زباله و جایگاه قرار گیری آن، طعمه گذاری و ... در طرح فوریتی نگهداشت شهر قرار دارد که با دقت  و جدیت با نظارت مدیران شهری منطقه انجام می شود.

او ادامه داد: کار تعویض و نوسازی مخازن با هدف جلوگیری از شیوع انواع بیماری‌های میکروبی و تامین رفاه حال شهروندان در محلات نه گانه ادامه دارد، تا طرح حذف مخازن به طور کامل در منطقه اجرایی شود، این اقدام ویژه با هدف پاسخ به نیاز شهروندان این منطقه صورت گرفته است و مدیریت شهری منطقه ۱۶ به منظور جلب رضایت شهروندان و ارتقاء کیفیت زندگی آنها از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷
کد خبر: 11993

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =