آغاز واکسیناسیون رانندگان تاکسی علیه کرونا در منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ از آغاز واکسیناسیون رانندگان تاکسی در برابر ویروس کرونا در منطقه ۱۵ خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحیدرضا انارکی محمدی با اعلام این خبر گفت: این طرح با همکاری و هماهنگی دانشگاه شهید بهشتی از امروز در مجتمع یاس واقع در ضلع شرقی فرهنگسرای خاوران با ظرفیت روزانه ۶۰۰ دوز  تا ۱۰ روز برای تزریق دوز اول واکسن به رانندگان این منطقه آغاز شد.

او با اشاره به اینکه رانندگان تاکسی ها از جمله گروه‌های شغلی پرخطر جامعه هستند، گفت: با پیگیری های مدیریت شهری و براساس اولویت بندی وزارت بهداشت طرح واکسیناسیون رانندگان تاکسی انجام می شود تا آنها بدون دغدغه به خدمت رسانی ادامه دهند.

به گفته او، برای رانندگان پیامکی مبنی بر محل حضور ارسال می شود و این عزیران پس از دریافت پیامک همراه با کارنامه تاکسیرانی خود می توانند برای دریافت دوز نخست به محل تعیین شده مراجعه کنند.

محمدی گفت: خوشبختانه رانندگان تاکسی و اتوبوس بالای ۶۰ سال در فراخوان عمومی وزارت بهداشت واکسن دریافت کردند و حالا نوبت مابقی رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی است و طی فراخوانی به نوبت، همه این افراد واکسینه می شوند.

این گزارش می افزاید؛ شهردار منطقه به همراه مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران صبح امروز از روند واکسیناسیون رانندگان تاکسی در روز نخست بازدید کرد.

۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹
کد خبر: 12025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =