واکسیناسیون ۶۰۰۰ راننده اتوبوسرانی به تدریج انجام می‌شود

شهر: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه ضمن اعلام اینکه می‌بایست حدود ۶ هزار راننده اتوبوسرانی واکسیناسیون شوند، گفت: امکان خروج تمامی رانندگان اتوبوس در یک روز از خطوط وجود ندارد و به تدریج این اقدام انجام خواهد شد.

محمود ترفع، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در گفت‌وگو با شهر، ضمن اشاره به آغاز واکسیناسیون رانندگان اتوبوسرانی از امروز -۶ مرداد ۱۴۰۰- بیان کرد: تقریباً ۶ هزار راننده اتوبوس باید واکسیناسیون شوند. یک مجموعه بزرگ به همراه ۱۰ تیم پزشکی واکسیناسیون رانندگان اتوبوسرانی را برعهده خواهد داشت.

او با تأکید بر اینکه امکان خروج تمامی رانندگان اتوبوس در یک روز از خطوط وجود ندارد، توضیح داد: واکسیناسیون رانندگان اتوبوسرانی باید به تدریج صورت گیرد تا خطوط در ارائه خدمات به مسافران دچار اختلالی نشوند.

ترفع در ادامه اضافه کرد: طبق مجوز وزارت بهداشت، روزانه هر تیم می‌تواند به ۱۵۰ نفر واکسن تزریق کند. باتوجه به اینکه ۱۰ تیم در مجموعه اتوبوسرانی مستقر است، روزانه امکان واکسیناسیون هزار و ۵۰۰ راننده اتوبوس وجود دارد اما ما نمی‌توانیم به یک‌باره هزار و ۵۰۰ راننده را از خط خارج کنیم.

به گفته مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه؛ رانندگان اتوبوسرانی در گروه‌های ۵۰ تایی تقسیم بندی شده‌اند که باتوجه به زمان بندی خطوط به تدریج فراخوان خواهند شد.

۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱
کد خبر: 12026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =