اجرای ۱۱۰ ویژه برنامه ی اعیاد قربان تا غدیر در منطقه ۱۶

ویژه برنامه های اعیاد دهه ولایت با رویکرد معرفتی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی طراحی شده تا در این روزهای شیوع ویروس کرونا شاهد شادی و نشاط هرچه بیشتر شهروندان منطقه باشیم.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶،پیمان پورنصر شهردار منطقه با تبریک اعیاد قربان و غدیر در خصوص برنامه های دهه ولایت گفت: شهرداری منطقه با هدف بزرگداشت اعیاد بزرگ مسلمانان و دهه ولایت که از جایگاه خاصی در میان شهروندان برخوردار است در محلات نه گانه اقدام به برپایی برنامه های گوناگونی کرد،  از جمله این برنامه ها دیدار با خانواده شهداء با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، تقدیر از کارمندان سید شاغل در شهرداری منطقه، آذین بندی معابر، خیابان های سطح منطقه و فضاسازی حجمی مرتبط با عید سعید غدیر خم و ... است که که در تمامی محلات نه گانه اجرایی شده است.

فخارمنش معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۶ نیز ضمن تبریک این ایام گفت: دهه ولایت برای شهروندان منطقه دارالشهدای دانش آموزی جایگاه خاصی دارد، از جمله ویژه برنامه های اجرا شده در این ایام توسط حوزه های مختلف این معاونت می توان به اهتزاز پرچم پایه کوتاه به مناسبت عید غدیر خم ۱۰۰ تخته، اهتزاز پرچم پایه بلند به مناسبت عید غدیر خم ۲ تخته، چاپ و اکران طرحهای تبلیغات محیطی پرتابلی به مناسبت عید قربان و دهه ولایت به متراژ ۶۵۰ مترمربع، نصب المان نوری به مناسبت عید غدیر خم به تعداد ۳ مورد، برپایی قربانگاه به مناسبت عید سعید قربان در بزرگراه تندگویان جنب فرهنگسرای بهمن، اجرای داربست و اسپیس در محل برپایی قربانگاه به متراژ ۱۶۰۰ مترمربع، تهیه و نصب بنر در محل برپایی قربانگاه به متراژ ۱۰۰۰ مترمربع، تهیه و نصب ریسه پارچه ای در محل برپایی قربانگاه به متراژ ۶۰۰۰ مترطول، اجرای تونل نوری مقابل ساختمان مرکزی منطقه، روشنایی قاصدک نوری واقع در میدان بهمن، روشنایی پل عابر پیاده خیابان بعثت از میدان بهمن، نورپردازی دائم پل فرهنگسرای بهمن در بزرگراه تندگویان، نورپردازی دائم پل سواره رو بعثت) ترمینال جنوب(روشنایی چرخ فلک بوستان بانوان در خیابان وفایی، نورپردازی دائم بنای کبوترخانه در سه راه علی آباد جنوبی، نورپردازی و آذین بندی موقت میادین و محورهای اصلی ازجمله میادین بهمن، بهشت، بازاردوم و خیابانهای شهید وفایی، شهید رجایی، بعثت و...به متراژ ۱۳۰۰۰ مترطول، تهیه و نصب ریسه های پارچه ای به متراژ ۱۵۰۰۰ مترطول و ... اشاره کرد.

پورآقایی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه نیز به تشریح برخی اقدامات حوزه اجتماعی و فرهنگی پرداخت و گفت: دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، تجلیل از سادات با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، نصب پرچم بر خودروهای عمومی، اداری و شخصی، برگزاری مسابقه و تبیین سیره امام هادی در روز ولادت ایشان از طریق فضای مجازی در محلات نه گانه، ترویج نماز و اعمال ویژه روز غدیر و تولید محتواها با این موضوعات در فضای مجازی و ... را از دیگر برنامه‌های این ایام در محلات نه گانه  ذکر کرد.

او با بیان اینکه شب عید غدیر نورافشانی در میادین، پارک‌ها و فضاهای روباز برگزار خواهد شد  افزود: همچنین در روز عید غدیر توزیع بسته های معیشتی و توزیع غذای گرم بین ایتام،  نیازمندان انجام می‌شود.

۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
کد خبر: 12059

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =