نامگذاری معابر برای گرامیداشت یاد و خاطره دلاور مردان ایران

پیمان پورنصر شهردار منطقه ۱۶ اظهار داشت: همزمان با اعیاد مبارک دهه ولایت و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس معابر محلات ۹ گانه منطقه ۱۶ به نام شهدا نام گذاری و مزین شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، او با اعلام این خبر گفت: با همکاری معاونت های شهرداری منطقه، معابر شناسایی شده و به نام شهدای منطقه نامگذاری شد، یاد و خاطره شهدایی که در دوران پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی برای دفاع از آرمان ها و فرامین امام راحل خانه و کاشانه خویش را رها کردند و با فدا کردن جانشان اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشورمان در اشغال بیگانگان باقی بماند باید زنده نگه داشته شود از این رو شهرداری منطقه در اقدامی گسترده قصد دارد همه ی معابر بدوم نام و معابری که قابلیت نامگذاری دارند را به نام این بزرگواران مزین کند.

شهردار منطقه ۱۶ با اشاره به شناسایی معابر خاطر نشان کرد: همچنین تعدادی از تابلوهایی که به دلایلی مخدوش و از بین رفته بودند هم در این طرح مرمت و اصلاح می شود، در این طرح خانواده معظم شهدایی که تا کنون معبری به نام شهیدشان نامگذاری نشده است می توانند درخواست خود را به شهرداری ارائه کنند.

 در این آیین نامگذاری که با حضور سردار اصحاب کریمی، نظام اسلامی فرمانده حوزه شهید بخارایی، شهرداران نواحی ۳ و ۶، دبیران شورایاری محله خزانه و باغ آذری و ... برگزار شد، کوچه بنی جمال واقع در محله خزانه، به نام شهید حسن خصالی و کوچه میثاق نیز واقع در میدان شوش، خیابان صابونیان به نام شهید میرمحمد میر صالحی تغییر نام یافت.

۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
کد خبر: 12122

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =