برگزاری دومین جشنواره مجازی نور، امید در جنوب شرق تهران

معاون اموراجتماعی فرهنگی منطقه ۱۵ از برگزاری دومین جشنواره فرهنگی قرآنی نور، امید همزمان با فصل تابستان در بستر فضای مجازی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، اکبر مختاری با اعلام این خبر گفت: این جشنواره توسط شورای عالی قرآنی شهرداری تهران با مشارکت اداره فرهنگی و بانوان منطقه به دلیل شیوع بیماری کرونا و عدم امکان بهره مندی حضوری شهروندان از جلسات دینی، مذهبی و محافل انس با قرآن در فضای مجازی برپا می شود.
به گفته او، این جشنواره قرآنی در رشته قرائت در دو بخش ترتیل و تحقیق ویژه (بانوان و آقایان) در رده های سنی زیر ۱۵ سال و بالای ۱۵ سال در رشته های متنوعی چون آیه گرافی، خوشنویسی (ثلث، نسخ، نستعلیق و شکسته نستعلیق)، تفسیر، نقاشی کودکان، فیلم کوتاه، فیلمنامه و فیلم مستند به اجرا در می آید.
معاون امور اجتماعی فرهنگی منطقه اضافه کرد : علاقه مندان جهت شرکت در این جشنواره فرهنگی قرآنی و به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت این جشنواره به آدرس http://www.noore-omid.ir مراجعه و یا با شماره ۰۹۳۹۸۸۸۸۵۸۹ تماس حاصل نمایند.
مختاری در پایان افزود: ویژه برنامه های فرهنگی، دینی و قرآنی متنوعی با هدف تقویت نشاط معنوی و افزایش همدلی و محبت در بین خانوادها در ایام کرونا در بستر فضای مجازی برای شهروندان به اجرا درآمده است.

۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
کد خبر: 12149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =