حکم رانی شهروندان بر پایتخت در دوره پنجم مدیریت شهری

شهر:معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شوراها شهرداری تهران در نشست شورای مدیران ارشد شهرداری تهران دوران مدیریت گفت: اکنون "تهران شهری برای همه" دیگر یک شعار نیست، امری است برای رعایت عدالت اجتماعی برای همه شهروندان و تبدیل به یک دغدغه عمومی برای مردم شده است.

به گزارش خبرنگار شهر حامد مظاهریان معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شوراها شهرداری تهران در نشست شورای مدیران ارشد شهرداری تهران دوران مدیریت پیروز حناچی را یکی از مهم ترین دوره های مدیریت شهری دانست و افزود: همزمانی این دوره مدیریت شهری با اشک ها و لبخند ها همراه بود، از یک سو تحریم های کمر شکن آمریکا و از سوی دیگر مقابله با ویروس کرونا اداره شهر را با مشکلات زیادی روبه رو کرد.

تاریخ پس از این به دوران مدیریتی قبل  و بعد از حناچی تقسیم می‌شود.او  بود که با رویکرد اصلاح طلبی توانست مدیریت شهری را به نحو احسن انجام دهد.اکنون "تهران شهری برای همه" دیگر یک شعار نیست، امری است برای رعایت عدالت اجتماعی برای همه شهروندان و تبدیل به یک دغدغه عمومی برای مردم شده است. تهران شهری است که شهروندان بر آن حکم رانی می‌کنند.
در این دوره مدیریتی آگاه شدیم که دیگر با فروش شهر دردهای شهر تهران دوا نمی‌شود.تهران شهری شد که به هویت فرهنگی، تاریخی و جغرافیای آن توجه شد و انسان محور اصلی برای برنامه های ما بود. 
با عنایت های شهردار تهران و نگاه ویژه او به نظریه های عدالت محور سبب شد که اقدامات مدیریت شهری ما در سه سال گذشته ،برنامه های کاندیدهای شهرداری را تحت تاثیر خود قرار دهد.

۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳
کد خبر: 12184

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =