۸ بازار تره بار تا هفته آینده به بهره برداری خواهد رسید

شهر: مدیر عامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: امروز ۸ بازار و میدان تره بار افتتاح شده و ۸ بازار دیگر تا هفته دیگر به بهره‌برداری می‌رسد، چرا که ساخت آن ها، حدود ۹۶ تا ۹۸ درصد پیشرفت داشته است.

به گزارش خبرنگار شهر، سعید راد، مدیر عامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، سه شنبه- ۱۲ مرداد ۱۴۰۰- در آیین افتتاح و بهره‌ برداری از پروژه‌های سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران ضمن خیر مقدم به مهمانان، تاکید کرد: امروز ۸ بازار و میدان را افتتاح خواهیم کرد و ۸ بازار دیگر تا هفته دیگر به بهره‌برداری می‌رسد، چرا که ساخت آن ها، حدود ۹۶ تا ۹۸ درصد پیشرفت داشته است.

او افزود: مزیت بازار های میوه و تره بار قیمت، کیفیت و دسترسی راحت اهالی محله است. در بازارهای میوه و تره بار به دنبال آن هستیم که خدمات خوب و با کیفیت به شهروندان تهرانی ارائه کنیم.

سعید راد ادامه داد: میانگین اختلاف قیمت میوه و سیفی جات در بازار های میوه و تره بار بین ۴۰ تا ۴۵ درصد با سایر مناطق شهر است. در بحث ارائه تغذیه دریایی علاوه بر آن که غرفه آبزیان جلال آل احمد را داشتیم، در حال حاضر غرفه آبزیان بازار صادقیه نیز ۹۴ درصد پیشرفت داشته و تا هفته های آینده به بهره برداری خواهد رسید.  

او با اشاره به اینکه نگاه جامع به حوزه فنی و توسعه داشتیم، گفت: تمرکز ما بر این بود که در مناطقی که مردم قدرت خرید کمتری دارند، توسعه بازارها افزایش یابد. از ۸ بازاری که امروز افتتاح می شود ۳ بازار متعلق به منطقه ۲۰، یک بازار در منطقه ۱۴، یک بازار در منطقه ۱۵، یک بازار در منطقه ۸ و دیگری  هم در منطقه ۵ است. در هشت بازار دیگر نیز در تلاش هستیم  که بتوانیم سفره مردم را پوشش دهیم و کمتر از این نشود.  

 مدیر عامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران اضافه کرد: با وجود شرایط، ارزان ترین میوه در سازمان میادین در ایران به صورت خرده فروشی ارائه می شود.

۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
کد خبر: 12223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =