افتتاح رسمی سالن آمفی تئاتر روباز باغ کتاب

پیروز حناچی شهردار تهران در مراسم افتتاح سالن آمفی تئاتر رو باز باغ کتاب از احداث چنین سالنی در شرایط کرونایی تمجید کرد و آن را مفید و موثر دانست.

به گزارش خبرنگار شهر، پیروز حناچی شهردار تهران عصر امروز در آیین رونمایی از بخش های جدید باغ کتاب شامل پردیس تئاتر و موسیقی، سینمای تابستانی و آمفی تئاتر روباز و فروشگاه آنلاین کتاب و محصولات فرهنگی گفت: مدت ها بود که برنامه ریزی برای افتتاح آمفی تئاتر روباز باغ کتاب، چند استودیو در طبقات پایین و همچنین فروش آنلاین کتاب و محصولاتی که در بازار باغ کتاب عرضه می شود، انجام شده بود. 

او با بیان اینکه این مجموعه پیش از این به صورت غیر رسمی افتتاح شده بود و امروز به صورت نمادین افتتاح شد، افزود: این مجموعه ها در همه شرایط و به ویژه در شرایط کرونایی مورد استفاده شهروندان قرار خواهد گرفت.

حناچی درباره تاثیرات فرهنگی این مجموعه ها و فروش آنلاین کتاب در جامعه  تشریح کرد: از آنجا که در شرایط کرونا که تحرکات محدود است، عرضه خدمات اینترنتی ارزش ویژه ای پیدا کرده و خوشبختانه باغ کتاب نیز این سرویس را تا یک سقف مشخص به شکل رایگان برای خریداران فراهم می کند که اقدام مثبت و موثر خواهد بود.

به گفته شهردار تهران وجود سالن آمفی تئاتر روباز نیز در شرایط کرونا که مردم نیازمند تفریح و استفاده از فضای روباز هستند، بسیار مناسب خواهد بود.

۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۸
کد خبر: 12228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =