بهره مندی ۱۵۰۰ دانش آموز منطقه ۱۹ از آموزش های آنلاین شهروندی

شهردار منطقه ۱۹ از برگزاری آموزش های آنلاین شهروندی با هدف انتقال مهارت های عمومی و تخصصی به دانش آموزان و بهره مندی ۱۵۰۰ دانش آموز خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی با اعلام این خبر افزود: این کلاس ها در شرایط شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی با محوریت ترافیک و آلودگی هوا، حقوق و تکالیف شهروندی، محیط زیست و پسماند، ایمنی و مدیریت بحران، زیست مسئولان شهری، پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در دو بخش ستادی (سایت شهردار مدرسه و سایت نوجوانستان) و منطقه‌ای (سامانه شاد و گروه های مجازی مدارس) با استقبال بالای دانش آموزان اجرا شد.  
این مسئول اظهار کرد: با توجه به رتبه بندی و ارزیابی دانش آموزان شرکت کننده بر اساس کیفیت و میزان حضور در کارگاه ها، ۵ دانش آموز برگزیده و در پایان دوره ها  از آنان تقدیر شد.  
او همچنین به اختتام طرح حامی ایمنی ویژه دانش آموزان مقاطع ابتدایی منطقه اشاره و بیان کرد: این طرح در قالب آموزش مفاهیم ایمنی و پیشگیری از آتش سوزی با بهره مندی ۲۴۰ دانش آموز مقطع ابتدایی در سایت نوجوانستان برگزار شده که در پایان با برگزاری آزمون نهایی ۲۰ دانش آموز برگزیده انتخاب شدند.  
توکلی خاطرنشان کرد: به کلیه برگزیدگان حکم حامی ایمنی امضاء شده توسط رئیس سازمان آتش نشانی و کاور و کلان آتش نشان اهدا می شود. ضمن اینکه با توجه به لزوم حفظ فاصله گذاری تعدادی از دانش آموزان برگزیده به نمایندگی از سایر دانش آموزان احکام خود را از معاونت اجتماعی این منطقه دریافت کرده و سایر احکام نیز از طریق مدارس به دانش آموزان منتخب، اهدا خواهد شد.
 

۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸
کد خبر: 12288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =