یکی از مهم‌ترین اهداف شهرداری تأمین آرامش شهروندان است

سرپرست شهرداری تهران گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف در شهرداری تأمین آرامش شهروندان است. حدود ۹۴ الی ۹۵ درصد زیرساخت ‌های تهران تأمین شده و باقی نیز تأمین می‌شود و امیدوارم در این دوره شاهد آرامش شهر باشیم.

به گزارش شهر به نقل از  معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران علیرضا جاوید، سرپرست شهرداری تهران در دوره جدید مدیریت شهری، یکشنبه- ۱۷ مرداد ۱۴۰۰- پس از رأی گیری در شورا، طی سخنانی گفت: از زمان حضور بنده در شهرداری تهران بیش از ۱۸ سال سپری شده است و تجربه به بنده آموخته است که راز موفقیت هر مجموعه ‌ای انگیزه و امید است و نو شدن مجموعه شهرداری و انتخاب شهردار آینده تهران این امید را به شهر منتقل خواهد کرد.

سرپرست شهرداری تهران با بیان اینکه تفاوت شهرداری با سایر دستگاه ‌های خدماتی این است که اثرات آن مستقیماً در زندگی مردم نمود پیدا می‌کند افزود: شهرداری نقطه اتصال خدمت نظام اسلامی به مردم است و مردم اثر خدمت خوب را می‌فهمند، اما اگر نتوانیم به طور شایسته خدمات را ارائه دهیم ممکن است باعث آزردگی شهروندان شویم.

او گفت: شهرداری مستقیماً منابع مورد نیاز هزینه‌کرد خود را تأمین می‌کند، به علاوه شهرداری به دلیل تنوع خدمات، ساختار پیچیده‌ای دارد و خوشبختانه آقای زاکانی نیز در برنامه ‌های خود به خوبی به این موضوعات پرداخته است.

علیرضا جاوید ادامه داد: یکی از مهم‌ ترین اهداف در شهرداری تأمین آرامش شهروندان است. حدود ۹۵ درصد زیرساخت ‌های تهران تأمین شده و باقی نیز تأمین می‌شود و امیدوارم در این دوره شاهد آرامش شهر باشیم.

۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
کد خبر: 12307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =