۸۰ درصد کارکنان شرکت بهره برداری مترو واکسینه شدند

مدیر اجرایی پروژه واکسیناسیون شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از آغاز واکسیناسیون کارکنان شرکت واگن سازی در سالن ولایت شرکت بهره برداری متروی تهران خبر داد و گفت: تاکنون ۸۰ درصد کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه واکسینه شده اند.

به گزارش شهر و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ عباس نظری با اشاره به اینکه طی روز های گذشته در کنار پرسنل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، رانندگان تاکسی، کارکنان  سازمان پایانه ها و پارک سوارها ،شرکت کنترل و ترافیک و کارکنان شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو) نیز واکسینه می شوند افزود: از امروز دوشنبه ۱۸مرداد ماه۱۴۰۰ شرایط واکسیناسیون کارکنان شرکت واگن سازی نیز محیا شده است.

او عنوان کرد: بیش از سه هزار نفر از رانندگان تاکسی، بیش از دویست نفر از کارکنان سازمان پایانه ها و پارک سوارها و بیش از پانصد نفر از کارکنان شرکت راه آهن شهری تهران و حومه در این مرکز واکسینه شده اند.

نظری در پایان بیان کرد: واکسیناسیون کارکنان پیمانکاران شرکت بهره برداری متروی تهران نیز در حال انجام است و ظرف یکی دو روز آینده  فاز اول واکسیناسیون کارکنان شرکت به پایان می رسد.

۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
کد خبر: 12334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =