اجرای جشنواره مجازی عکاسی در محله تاکسیرانی

جشنواره مجازی عکاسی با عنوان «زیبایی را به همسایه خود هدیه دهیم» از مجموعه رویدادهای طرح ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی در محله تاکسیرانی منطقه ۱۴ در حال اجراست.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، سعید تیموری معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با اشاره به اینکه بالکن پیوندی بین فضای داخلی خانه و محیط پیرامونی است که متاسفانه به جهت محدودیت فضای آپارتمانی در بسیاری از ساختمان ها سرنوشت تلخی پیدا کرده، افزود: موضوع زیباسازی و آراستگی بالکن ها وظیفه تک تک شهروندان و به شکل نظام مند بر عهده مدیران آپارتمان و مهمترین مولفه های شهروندی مطلوب است.

تیموری افزود: بر این اساس فعالیت های آموزش های شهروندی منطقه به منظور آگاه و حساس سازی شهروندان نسبت به موضوع پاکیزگی و زیبایی نمای بالکن ها و نقشی که در زیبایی فضای عمومی شهر دارند، انجام می شود.

او با بیان اینکه هدف از پیگیری این موضوع  در واحدهای همسایگی با تعامل و یکدلی این است تا آراستگی بصری و نمای زیبای شهری حاصل از تلاش جمعی محقق شود، از اهدای هدایایی به برگزیدگان این جشنواره  تابستانی که بهترین عکاسی را از بالکن های زیبا در همسایگی شان ارائه کردند، خبر داد.

۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
کد خبر: 12384

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =