بوستان بانو مرضیه حدیدچی میزبان بانوان عزادار حسینی در ماه محرم

مدیر امور بانوان شهرداری منطقه ۴ گفت: هیئت‌های خانگی بانوان به صورت داوطلبانه در بوستان بانوان مرضیه حدیدچی(دباغ) منطقه ۴ مراسم عزاداری برپا می کنند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ "حدیثه رفیعی" با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم گفت: به منظور بسترسازی و ایجاد فضایی‌مناسب برای برگزاری مراسم عزاداری هیئت‌های خانگی در فضای‌باز و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، برای دومین سال اقدام به آماده‌سازی بوستان‌ بانوان "مرضیه حدیدچی با عنوان «زیر آسمان روضه» کرده است.

او در تشریح برنامه های هیئات گفت : در نخستین برنامه اجرایی که روز چهارشنبه ۲۰ مرداد  مصادف با دوم محرم برگزار شد هیات عزاداری حوزه ۱۵۳ بسیج خواهران اقدام به اجرای روضه خوانی ، سخنرانی  ، برپایی مسابقات ورزشی و توزیع نذری در بین عزاداران کرد.

رفیعی از برپایی ایستگاه صلواتی با توزیع نذری شهروندان شامل شربت ، شیرینی و چایی  برای پذیرایی از عزاداران خبر داد و گفت : علاوه بر ایستگاه صلواتی ، میزمشاوره امور خانواده برای مراجعین برقرار است .

او در پایان افزود: هیئت‌های خانگی بانوان می‌توانند برای رزرو فضا برای مراسم‌های عزاداری به بوستان بانوان مرضیه حدیدچی(دباغ) منطقه ۴ واقع در بزرگراه شهید بابایی خیابان کوهستان مقابل باغ پرندگان مراجعه کنند.

مدیر امور بانوان شهرداری منطقه ۴ خاطر نشان کرد: این مراسم ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
کد خبر: 12389

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =