واکسیناسیون روزانه ۲ هزار نفر در مرکز واکسیناسیون شرکت شهر سالم

شهر: با افتتاح مرکز واکسیناسیون شرکت شهر سالم شهرداری تهران، روزانه ۲ هزار نفر در این مرکز پذیرش و واکسینه می‌شوند.

به گزارش خبرنگار شهر، ظهر امروز شنبه- ۲۳ مرداد ۱۴۰۰- مرکز واکسیناسیون شرکت شهر سالم شهرداری شهرداری تهران در ساختمان مدیریت بحران منطقه ۱۶ افتتاح شد و احمد علوی، یکی از اعضای شورای شهر تهران در حاشیه این افتتاحیه گفت: شهر تهران از نظر درگیری ویروس کرونا اوضاع خوبی ندارد و متاسفانه این شرایط هر لحظه بحرانی‌تر می‌شود.

به گفته او؛ به طور طبیعی همه ارگان‌ها و نهادها باید پای کار بیایند همانطور که رهبر معظم انقلاب هم دستور دادند همه ظرفیت های کشور در این راه کمک کنند تا این روزها را با کمترین آسیب پشت سر بگذاریم.

این عضو ششمین دوره شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری تهران به طبع همین فضا وارد عرصه شده و یکسری فعالیت‌ها انجام داده است، گفت: از امروز این فعالیت‌ها باید گسترده‌تر شود و این مجموعه که امروز افتتاح شد ظرفیت تزریق روزانه ۲ هزار واکسن را دارد به طوری یک هزار واکسن برای پرسنل شهرداری تهران که در مواجهه مستقیم با شهروندان هستند مانند؛ کارکنان در حوزه خدمات شهری در اولویت واکسیناسیون قرار دارند.

علوی با بیان اینکه امروز به پرسنل شرکت کالای خدماتی شهروند و میادین میوه و تره بار واکسن تزریق می‌شود، توضیح داد: علاوه بر این در این مرکز، پذیرش روزی یک هزار نفر هم از شهروندانی که از طریق سایت نوبت دهی وزارت بهداشت ثبت نام کردند، انجام می‌شود.

سلامت شهروندان، اولویت شهرداری تهران است

مهدی بابایی دیگر عضو شورای شهر تهران هم در این آیین و در جمع خبرنگاران درباره نقش شهرداری تهران در روند مبارزه با ویروس کرونا، بیان کرد: یکی از وظایف مهم شهرداری تهران خدمت‌رسانی به شهروندان است و باتوجه به اولویت موضوع سلامت شهروندان در حال حاضر شهرداری ابزارهایی که در اختیار دارد در قالب سوله‌های مدیریت بحران در اختیار وزارت بهداشت قرار داده که هر چه سریعتر واکسیناسیون شهروندان انجام شود.

او این رخداد را اقدامی بسیار مهم در این راه عنوان کرد و گفت: امروزهم، با افتتاح مرکز تزریق واکسن، هم شهروندان بر اساس اولویت‌های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت و هم کارکنان شهرداری که مستقیم در ارتباط با شهروندان هستند در اولویت قرار دارند و در این مرکز پذیرش می‌شوند.

بابایی همچنین دلیل همه اقدامات شهرداری تهران در مقابله با ویروس کرونا، در اولویت بودن موضوع سلامت شهروندان در برنامه‌های شهرداری تهران عنوان کرد.

۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
کد خبر: 12435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =