واکسیناسیون سریع شهروندان با بهره‌گیری از امکانات شهرداری

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از اعلام آمادگی شهرداری تهران برای در اختیار قرار دادن سوله های مدیریت بحران برای واکسیناسیون همگانی خبر داد و گفت: شهرداری امکانات خوبی در این زمینه دارد و نیروهای خوبی هم دارد و امیدواریم با برنامه ریزی مناسب و استفاده از این ظرفیت ها، واکسیناسیون عمومی مردم سریعتر و مناسب تر صورت گیرد.

به گزارش شهر به نقل از معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران یکشنبه- ۲۴ مرداد ۱۴۰۰- در چهارمین جلسه شورا گفت: در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی قرار داریم و امیدواریم در این ماه هم بیاموزیم و هم راه بازگشت خود به مسیر حق و سید الشهدا را هموار کنیم.

چمران ادامه داد: دیروز مرکز واکسیناسیون منطقه ۱۶ برای کارکنان شهرداری افتتاح شد و امیدواریم هر چه سریعتر همه کارکنان شهرداری تهران به ویژه افرادی که در معرض تماس بیشتر با مردم هستند واکسینه شوند و البته برنامه ریزی شده همه کارکنان شورا نیز در مکان دیگری در برنامه واکسیناسیون قرار بگیرند.

او افزود: شهرداری تهران آماده هست همه سوله های مدیریت بحران را برای واکسیناسیون عمومی در اختیار بگذارد تا از تشکیل صف های طولانی در مراکز واکسیناسیون جلوگیری شود و روند واکسیناسیون هر چه سریعتر انجام گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: شهرداری امکانات خوبی در این زمینه دارد و نیروهای خوبی هم دارد و امیدواریم با برنامه ریزی مناسب و استفاده از این ظرفیت ها واکسیناسیون عمومی مردم سریعتر و مناسب تر صورت گیرد.

۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
کد خبر: 12444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =