احداث بوستان جدید در محله رضویه منطقه ۱۵

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۵ از عملیات احداث بوستان جدید در راستای اجرای پروژه های توسعه محله ای خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علیرضا جعفری معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اعلام این خبر افزود: منطقه ۱۵ با سرانه ۳۱.۶۲  متر مربع فضای سبز و برخورداری از ۱۳۵ بوستان از مناطق سرآمد تهران است.

به گفته او، با هدف توسعه و افزایش سرانه های منطقه، پروژه احداث بوستان ۱۵ هزار متر مربعی در قالب پروژه های توسعه محله ای در شهرک رضویه واقع در انتهای خیابان امام زمان(عج) و حاشیه بزرگراه شهید نجفی رستگار در دستور کار قرار گرفت که تاکنون عملیات کاشت هزار و ۵۰۰ اصله درخت زبان گنجشک، توت و زیتون تلخ انجام شده است.

جعفری از اتمام ۹۰۰ متر طول لوله کشی آب خبر داد و افزود: عملیات مناسب سازی معابر، جدول گذاری، تجهیز به مبلمان، سطل زباله، روشنایی و ست ورزشی نیز انجام خواهد گرفت.

او در پایان به رضایت مندی مردم از اجرای پروژه های توسعه محله ای که برگرفته از نظر شورایاران و نخبگان محلی است اشاره کرد و افزود: ساخت این بوستان در راستای افزایش خدمات محلی بوده است.

برپایه این گزارش؛ محمدی شهردار منطقه ۱۵ به همراه معاونین اجرایی و شهردار ناحیه ۴ از روند عملیات احداث بوستان محله رضویه بازدید کردند.

۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
کد خبر: 12449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =