رضایتمندی مردم از نحوه مدیریت بهشت زهرا(س) در بحران کرونا

شهر: عضو شوای اسلامی شهر تهران ضمن بازدید از سازمان بهشت زهرا(س) گفت: شهروندان و مراجعه کنندگان به سازمان بهشت زهرا(س) از عملکرد سازمان بهشت زهرا (س) و نحوه مدیریت بحران کرونا در این سازمان و پاسخگویی مناسب به شهروندان رضایت دارند.  

به گزارش شهر، عضو شورای اسلامی شهر تهران با حضور در بخش های مختلف سازمان بهشت زهرا(س) و سالن های تطهیر از نزدیک در جریان نحوه برنامه ریزی و ارائه خدمات این سازمان به شهروندان در بحران کرونا قرار گرفت. سوده نجفی درباره عملکرد سازمان بهشت زهرا (س) در مقابله با کرونا اظهارداشت: این روزها تهران شرایط خوبی ندارد و نیاز بود که به پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) که ۱۸ ماه است در بحران هستند و بی وقفه و شبانه روزی در حال خدمات رسانی هستند دیدار کنم و خدا قوت بگویم.
وی با اشاره به فعالیت چند شیفته و بدون تعطیلی پرسنل سازمان بهشت زهرا(س)، تصریح کرد: نیروهای فعال در سازمان بهشت زهرا (س) از ابتدای کرونا فعالیت‌های زیادی داشتند و یکی از مشکلاتی که باید حل شود مشکل قرار دادهای پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) است که با توجه به شرایط سختی که تحمل می کنند و در صف اول مبارزه با این بحران قرار دارند لازم است در کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران این موضوع مورد بررسی قرار بگیرد.
نجفی گفت: خدمات ارائه شده توسط پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) واجب کفایی است و موضوعی تخصصی است و نگاه اعضای شورای اسلامی شهر تهران به ویژه اعضای کمیسیون خدمات شهری نسبت به توجه ویژه به پرسنل این سازمان مثبت ارزیابی می گردد و ما خود را موظف به حمایت از این عزیزان می دانیم.

در ابتدای این دیدار سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) ضمن تقدیر از سوده نجفی عضو شورای اسلامی شهر تهران برای حضور در سالن های تطهیر گفت: سازمان بهشت زهرا(س) از ابتدای اسفند ۱۳۹۸ بیش از ۱۸ ماه است که وارد بحران غیر قابل تصور و بی سابقه ای به نام کرونا شده است و پرسنل بهشت زهرا(س) از همان ساعات اولیه در کنار مردم داغدار حضور داشتند و در شرایطی که در بسیاری از سازمان ها و دستگاهها دور کار و یا تعطیل شدند اما به حول و قوه پروردگار و با تلاش شبانه روزی پرسنل ایثارگر بهشت زهرا(س) تا این ساعت تمام متوفیان کرونایی شهر تهران با تکریم رتق و فتق شده اند.

۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
کد خبر: 12484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =