آخرین وضعیت پروژه های سرای محله اکباتان، بوستان باغ ایرانی و سوله ورزشی کن

محمود کلهری شهردار منطقه ۵ با اشاره به پروژه های عمرانی سطح منطقه ۵ گفت: پروژه های مهمی چون سرای محله اکباتان،سوله ورزشی کن و بوستان باغ ایرانی با سرعت و دقت در حال انجام است و به زودی به بهره برداری می رسد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، محمود کلهری شهردار این منطقه به پروژه سرای محله اکباتان اشاره کرد و گفت: این پروژه از مهمترین پروژه های توسعه محلی منطقه ۵ است که با سرعت و جدیت مراحل بازسازی آن صورت می گیرد.

کلهری ادامه داد: در بازسازی  کلی این سرای محله از نمای ساختمان گرفته تا سرویس های بهداشتی و عایق رطوبتی دیوار و کف و لوله کشی های اب و برقکاری و سنگکاری دیوار و کف سازی ها جهت نوسازی اقدام شده است.

کلهری تاکید کرد: در حال بیش از ۸۰ درصد از بازسازی نمای ساختمان به پایان رسیده و کارهای سیم کشی و برقکاری نیز پایان یافته و سرویس های بهداشتی و سنگ و سرامیک و ایزوگام سرویس های بهداشتی در مرحله اجرا است.

شهردار منطقه ۵با اشاره به دیگر پروژه های عمرانی در حال انجام در منطقه گفت: بوستان باغ ایرانی که تلفیقی از بافت سنتی ایرانی و فضای شهری کنونی است از پروژه های توسعه محلی منطقه ۵ است که به افزایش سرانه فضای سبز منطقه کمک می کند. پروژه بوستان باغ ایرانی از اواخر سال گذشته در دوفاز کلید خورد که بخشی به بازسازی فضای سنتی و بخش دیگر ساخت امکانات جدید برای این باغ بود.

او افزود: با اجرای سیمانکاری و تمیز کاری ورودی ها و اجرای نمای سیمانی با طرح هندسی خاص مراحل پایانی بازسازی این بوستان سپری شده و در آینده نزدیک آماده بهره برداری است.

کلهری به تجهیز سوله ورزشی محله کن اشاره کرد و اذعان داشت:در سوله ورزشی کن زمین چمنی قرار دارد که نیاز به بازسازی داشت و طی مدت اخیر رختکن و سرویس بهداشتی آن با سنگ کاری نما بازسازی شده، ایزوگام طبقه اول به پایان رسیده و یک ساختمان اداری نیزدر حال احداث است.

۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
کد خبر: 12528

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =