تقدیر از برگزیدگان نخستین مسابقه مخاطرات شناسی

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به بحران کرونا گفت: مقابله با همه گیری کرونا نمونه ای ملموس در زمینه الزام جلب مشارکت شهروندان برای تحقق اهداف مدیریت است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، رضا کرمی محمدی، رئیس سازمان پیشگری و مدیریت بحران شهر تهران در مراسم اهداء لوح تقدیر و هدایا به شهروندان برگزیده نخستین مسابقه مخاطرات شناسی محله که همگی از جمله اعضای گروه های شهروندان داوطلب واکنش اضطراری محله (دوام) بودند، با ابراز خشنودی نسبت به آینده گروه های دوام تصریح کرد: جلب مشارکت شهروندان در تمامی امور مدیریت شهری، اصلی کلیدی است که باید تقویت شود و گروه های دوام در کنار ظرفیت سراهای محله از توان مناسبی برای کمک به اداره شهر برخوردار هستند.

او تاکید کرد: مدیریت شهری بدون کمک و یاری شهروندان به موفقیت کامل دست نخواهد یافت و مقابله با همه گیری کرونا نمونه ای ملموس در زمینه الزام جلب مشارکت شهروندان برای تحقق اهداف مدیریت است.

کرمی محمدی خاطرنشان کرد: فن آوری های نوین باعث سهولت در ارتباطات دو سویه شده است و باید از این ظرفیت به نحو مطلوب همچون مسابقات شهروندی بهره برد.

در این مراسم، برگزیدگان نخستین مسابقه مخاطرات شناسی محله که با هدف تقویت ارتباط دو سویه میان مدیریت شهری و شهروندان با بهره گیری از بستر پرتال سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد، مورد تقدیر قرار گرفتند.

برگزیدگان این مسابقه نیز در سخنانی، برگزاری مسابقه شهروندی در حوزه شناسایی مخاطرات محلات شهر را جذاب و تاثیرگذار توصیف و تاکید کردند که همزمان با جلب مشارکت شهروندان باید مقوله ایمنی در برابر حوادث و سوانح از سوی مدیریت شهری بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

در پی فراخوان منتشر شده مسابقه مخاطرات شناسی محله که طی آن از شهروندان خواسته شده بود با تهیه عکس از مخاطرات پیرامونی محل کار و زندگی خویش در این برنامه فرهنگی شرکت کنند، جمعی از شهروندان با ارسال عکس از نارسایی ها و زمینه های بروز حوادث و سوانح در این مسابقه شرکت کردند که پس از داوری و شناسایی آثار برتر، سه تن از شهروندان حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

سمیه رسول نیا، پژمان صالحی و یاسمن زرگری مرندی به ترتیب موفق به کسب رتبه اول تا سوم این مسابقه شدند که از آنان تقدیر به عمل آمد.
 

۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
کد خبر: 12538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =