قدردانی شهردار منطقه ۱۵ از مدافعان سلامت

شهردار منطقه ۱۵ گفت: مدافعان سلامت، جهادگران خط مقدم مبارزه با کرونا هستند؛ فداکاری‌های این عزیزان، رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس را برای مردم تداعی کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحید رضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۵ در مراسم یادبود پرشک فداکار محله هاشم آباد ضمن تبریک روز پزشک گفت: اول شهریور همزمان با زاد روز حکیم بوعلی سینا به نام روز پزشک نامگذاری شده است، و این روز  بهانه ای است برای تقدیر از زحمات و فداکاری های کادر درمان که در همه گیری کرونا تاکنون ۳۰۰ نفر را برای حفظ سلامت شهروندان تقدیم میهن کرده اند.

او افزود: از سال گذشته روزهایی را سپری می کنیم که بیماری کرونا ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی هموطنان را تحت تاثیر قرار داده است پزشکان پرستاران و پرسنل حوزه های بهداشتی، درمانی و آموزشی  در خط مقدم مبارزه با همه گیر شدن و کنترل این بیماری ایستاده و ایثارگرانه برای نجات جان بیماران و حفظ سلامت مردم می کوشند.

شهردار منطقه ضمن ارج نهادن و تقدیر از زحمات بی وقفه مدافعان خط اول درگیر با این ویروس، از یکایک خانواده بزرگ کادر درمان و سازمان های مرتبط با حوزه سلامت به خصوص پزشکان تلاشگر و زحمتکش حوزه سلامت منطقه ۱۵ تشکر و قدردانی کرد و گفت: از خداوند متعال، پیروزی، سلامتی و موفقیت روز افزون همه کارکنان حوزه سلامت کشور را خواستارم و امیدوارم با همدلی بتوانیم در آینده ای نزدیک گام های اثربخشی در مهار و کنترل بیماری کرونا برداریم.

برپایه این گزارش؛ محمدی شهردار منطقه همزمان با روز پزشک با حضور در کلینیک خاوران محل یادبود دکتر الله یاری پزشک فقید، فداکار و خیر این منطقه را با اهدای گل گرامی داشت و با خانواده و همکاران این شهید مدافع سلامت دیدار کرد.

این گزارش می افزاید؛ شهردار منطقه سپس با حضور در مطب و محل کار دو پزشک جهادگر منطقه دکتر عظیمی و دکتر صدرایی رئیس شبکه یهداشت شهرستان ری از خدمات بی وقفه این عزیزان به شهروندان قدردانی کرد.

۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶
کد خبر: 12558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =